پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

بهره برداری از ۱۱۰ پروژه شهری تهران در منطقه ۹

بهره برداری از ۱۱۰ پروژه شهری تهران در منطقه ۹
  تاريخ:چهارم آذر 1402 ساعت 12:13   |     کد : 285397   |     مشاهده: 200
به گزارش صنعت نیوز، شهردار منطقه ۹ تهران از بهره‌برداری ۱۱۰ پروژه شهری در این منطقه خبر داد.
به گزارش صنعت نیوز، شهردار منطقه ۹ تهران از بهره‌برداری ۱۱۰ پروژه شهری در این منطقه خبر داد.
سیدمحمد رحیم مرتضوی امروز در آیین‌ بهره برداری از ۱۱۰ پروژه شهری در منطقه ۹ در قالب هشتادوسومین پویش امید و افتخار گفت: امروز هشتادوسومین شنبه‌های امید و افتخار در شهرداری منطقه ۹ در حال برگزاری است؛ اما در مردادماه سال گذشته که پویش امید و افتخار در مجتمع ایستگاهی اکباتان با حضور شهردار تهران آغاز شد کمتر کسی فکر می‌کرد این شنبه‌ها مستمر باشد و پروژه‌هایی به بهره برداری برسد که آرزوی مدیریت‌های شهری گذشته بوده است.
وی ادامه داد: ۱۱۰ پروژه شهری امروز به بهره برداری می‌رسد؛ اما ما در مدیریت شهری فعلی میراث‌دار دو موضوع ناکارآمدی و کارهای انجام نشده دوره گذشته و پروژه‌های ناتمام دوره‌های گذشته بوده‌ایم، لذا با تدابیر شورای شهر تهران و رویکرد شهردار تهران ابتدا پروژه‌های نیمه‌تمام در مناطق تکمیل و پس از آن رساندن مرز خدمت به در منازل مردم پیگیری شد.
وی اضافه کرد: روزی تهران را به دو بخش بالای خط انقلاب و پایین خط انقلاب به غلط تقسیم‌بندی می‌کردند تمرکز این افراد بر بالای شهر بود هر چند که در این مناطق نیز توفیقات خاصی نداشتند، ولی به لطف خداوند تدابیر شورای انقلابی و شهردار جهادی و همه همکارانم در شهرداری تهران مرز خدمت در این دوره به در منازل مردم رسیده است.
شهردار منطقه ۹ تأکید کرد: امروز خدمت از شریان‌های اصلی شهر به کوچه پس کوچه‌های تهران رسیده و از خیابان‌های شیک بالای شهر به خیابان‌های جنوب تهران رسیده است. امروز در منطقه ۹، ۱۰۰ پروژه «من شهردارم» که نمونه حکمرانی دینی و قانونی ماست در این منطقه به بهره ‌برداری می‌رسد. ۱۰ پروژه شهری دیگر نیز همچون پروژه مجموعه کوثر که در گذشته نسبت به آنها رفتارهای غلطی صورت گرفته بود افتتاح می‌شود. این مراسم را در مجموعه کوثر گذاشتیم که شهروندان بدانند افتتاح صحیح چگونه است.
مرتضوی ادامه داد: این پروژه در دوره قبلی مدیریت شهری با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد به بهره برداری رسیده بود؛ اما محل پروژه به گونه‌ای بود که حتی مراسم افتتاحیه را نمی‌توانستند در این مجموعه برگزار کنند؛ لذا در پارک ترافیک منطقه پروژه مجموعه کوثر را افتتاح کردند. دو سال از مدیریت فعلی شهر گذشته و در منطقه ۹ بر خود حرام می‌دانم که پروژه‌ای قبل از تکمیل و نهایی شدن به بهره برداری برسد.
وی در توضیح بیشتر گفت: پروژه مجموعه کوثر با اعتبار یک هزار و ۳۸۶ میلیارد ریال کامل شد و دیون پیمانکار ظرف ۱۳ سال گذشته ۲۰ درصد پرداخت شده بود که مابقی آن را پرداخت کردیم و با خریداری تجهیزات مجموعه این مجموعه فرهنگی تکمیل و به بهره ‌برداری رسید تا سرانه فرهنگی منطقه از نیم متر به یک مترمربع افزایش پیدا کند.
شهردار منطقه ۹ افزود: یک سوال باید از کسانی که اعلام می‌کنند مجموعه کوثر قبلا به بهره برداری رسیده است پرسید و آن این‌که چرا در آخرین روز مدیریت شهری خود در دوره گذشته یعنی ۱۳ مردادماه ۱۴۰۰ این مجموعه را به صورت بزن در رویی افتتاح کردند؟

http://www.sanatnews.ir/News/1/285397
Share

برچسب ها :  منطقه 9 , پروژه , تهران
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است