پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

پیشنهاداتی از عربستان و انگلیس روی میز آلگری

  تاريخ:هشتم آذر 1402 ساعت 20:33   |     کد : 285619   |     مشاهده: 336
سرمربی یوونتوس به دنبال پایان حضورش در این تیم و رفتن به عربستان یا لیگ برتر انگلیس است.
به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس تا این‌جای فصل تنها ۲ امتیاز با صدر جدول رده‌بندی سری A فاصله دارد. این باشگاه از زمان پایان ۹ دوره قهرمانی متوالی در سال ۲۰۲۰، طی سه سال اخیر به این موفقیتی دست پیدا نکرده است.
ماسیمیلیانو آلگری در تابستان آینده به جدایی از یوونتوس فکر می‌کند و ظاهراً می‌تواند راهی لیگ برتر یا عربستان شود. سرمربی ۵۶ ساله ایتالیایی آماده است که یک سال زودتر از پایان قراردادش از این تیم جدا شود تا چالش جدیدی پیدا کند.
بازدید آنتونیو کونته از زمین تمرین Vinovo باعث ناراحتی این مربی شده و ظاهرا او به دنبال استعفا از هدایت این تیم است. همان‌طور که کوریره دلو اسپورت گزارش داد، گزینه‌های بعد از یوونتوس برای آلگری شامل حضور در لیگ عربستان یا لیگ برتر انگلیس است.
الاهلی، الاتحاد و النصر همگی به دنبال این مربی خواهند بود و چلسی و منچستریونایتد نیز ممکن است جذب آلگری را در پایان فصل بررسی کنند.
شایعات همچنین حاکی از آن است که مهارت‌های زبان انگلیسی آلگری در سال‌های اخیر بهبود یافته و او مشکلی برای حضور در فوتبال انگلیس ندارد.
آلگری در اولین دوره مربیگری خود در یوونتوس تا سال ۲۰۱۹، چهار جام از این ۹ قهرمانی را به دست آورد اما از سال ۲۰۲۱ که به نیمکت این تیم بازگشت، شرایط سختی را تجربه کرده است. یووه فصل گذشته پس از کسر ۱۰ امتیاز، در سری A هفتم شد و فرصت حضور در رقابت های اروپایی را از دست داد.

http://www.sanatnews.ir/News//285619
Share

برچسب ها :  فوتبال , انگلیس , عربستان
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است