يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

دوری ۳ هفته‌ای پوریا یلی به دلیل مصدومیت مچ پا

  تاريخ:چهاردهم آذر 1402 ساعت 12:58   |     کد : 285739   |     مشاهده: 148
ایسنا/خراسان رضوی فیزیوتراپیست تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد گفت: پوریا یلی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا دیدار مقابل شهرداری گنبد و هورسان رامسر از دست داد.
مهرداد سعادت‌مهر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره غیبت پشت خط‌زن‌های نیان الکترونیک در مسابقات لیگ برتر والیبال کشور اظهار کرد: پوریا یلی، کاپیتان و قطر پاسور نیانی‌ها به دلیل مصدومیتی که دو روز قبل از مسابقه با شهرداری گنبد در تمرینات توپی اتفاق افتاد، در مسابقه هفته نهم لیگ غایب بود.
وی افزود: پیچ خوردگی مچ پا یلی به گونه‌ای بود که امکان حضور در مسابقه این هفته را نداشت و پس از معاینات تکمیلی مشخص شد که ایشان در دیدار هفته بعد مقابل هورسان رامسر هم نمی‌تواند حاضر باشد.
سعادت‌مهر ضمن بیان این مطلب که کادر فنی تیم نیان الکترونیک بر سلامت بازیکنان تاکید زیادی دارد و اولویت باشگاه حفظ سلامتی افراد است، تصریح کرد: جمع‌بندی سرمربی تیم و کادر فنی بر این شد که دوره درمان پوریا یلی کامل و سپس در کنار سایر بازیکنان در تمرین و مسابقه حضور یابد.
وی خاطرنشان کرد: پروتکل درمان مچ پا حدود ۱۴ روز است و در تلاش هستیم با تکمیل فرآیند درمان، کاپیتان نیان با آمادگی ۱۰۰ درصدی در دیدار مقابل شهرداری ارومیه به میدان برود.
تراپیست نیان الکترونیک با اشاره به مصدومیت محمد هشتوار، پشت خط‌زن دیگر این تیم اظهار کرد: محمد هشتوار حدود ۱۰ روز قبل از ناحیه زانو دچار ورم خیلی شدید شده بود و به پزشک جراح ارجاع داده شد.
سعادت‌مهر ادامه داد: معاینه هشتوار در مشهد توسط دکتر اشراقی که از جراحان بنام و شناخته شده هستند انجام و معین شد که می‌بایست برای زانو، تزریق انجام شود. پس از آن پشت خط‌زن نیان به پزشک قبلی خود در تهران ارجاع و این تزریق صورت گرفت.
سعادت‌مهر با بیان اینکه محمد هشتوار پس از تزریق زانو می‌بایست دو هفته توانبخشی را طی کند، عنوان کرد: تا پیش از دیدار با هورسان رامسر این دوره تکمیل می‌شود و امیدواریم که محمد هشتوار با آمادگی کامل در مسابقه هفته دهم حاضر شود.

http://www.sanatnews.ir/News//285739
Share

برچسب ها :  پوریا یلی , والیبال
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است