شنبه 15 ارديبهشت 1403

فرصتی برای اشتباه در لیگ والیبال نداریم

  تاريخ:بيست و نهم دی 1402 ساعت 13:00   |     کد : 286709   |     مشاهده: 135
ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم والیبال طبیعت گفت: بازیکنانم می‌دانند در نیم‌فصل دوم فرصتی برای از دست دادن و بازگشت به جدول نداریم و باید تلاش کنیم جایگاه خود را در لیگ ارتقا ببخشیم.
ابراهیم وادی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پیروزی ۳ بر صفر طبیعت مقابل نیان الکترونیک مشهد در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: بازیکنانم در جو مخوف سالن مهران و در مقابل هواداران مشهدی عملکرد خوب و قابل تقدیری داشتند.
وی با اشاره به اینکه نیان قطعا در ادامه لیگ برتر نتایج بهتری کسب خواهد کرد، خاطرنشان کرد: نیان در ست اول و سوم بازی فشار زیادی به تیم ما وارد کرد. قطعا نیان می‌تواند در ادامه لیگ نتایج بهتری کسب کند.
وادی یادآور شد: پرواز تیم ما یک روز قبل از مسابقه با ۱۳ ساعت تاخیر انجام شد. پیش از بازی هیچ زمانی برای ریکاوری نداشتیم و فقط در صبح روز بازی نیم ساعت در سالن مهران کار با توپ انجام دادیم.
سرمربی تیم طبیعت در خصوص عملکرد تیمش تصریح کرد: در سرویس، دفاع و توپ‌های برگشتی عملکرد خوبی داشتیم. در حمله نیز نسبت به بازی‌های قبل بازیکنانم با برنامه‌تر ظاهر شدند.
وادی در خصوص دیدار آتی تیمش برابر شهداب یزد عنوان کرد: در هفته آینده پذیرای تیم خوب شهداب یزد هستیم. از این تیم نیز آنالیز خویی خواهیم داشت، چرا که بازیکنانم می‌دانند در نیم‌فصل دوم فرصتی برای از دست دادن و بازگشت به جدول نداریم و باید تلاش کنیم جایگاه خود در لیگ ارتقا ببخشیم.

http://www.sanatnews.ir/News//286709
Share

برچسب ها :  والیبال
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است