پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

ووشو ایران امسال ۴۴ مدال در مسابقات بین‌المللی کسب کرد

ووشو ایران امسال ۴۴ مدال در مسابقات بین‌المللی کسب کرد
  تاريخ:هشتم بهمن 1402 ساعت 13:32   |     کد : 286932   |     مشاهده: 147
به گزارش صنعت نیوز، رییس فدراسیون ووشو گفت: ورزشکاران این رشته در سالجاری ۴۴ مدال مختلف در ٢ بخش مردان و زنان در میدان‌ها و مسابقات گوناگون بین‌المللی کسب کردند.
به گزارش صنعت نیوز، رییس فدراسیون ووشو گفت: ورزشکاران این رشته در سالجاری ۴۴ مدال مختلف در ٢ بخش مردان و زنان در میدان‌ها و مسابقات گوناگون بین‌المللی کسب کردند.
امیر صدیقی روز یکشنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان اصفهان افزود: ووشوکاران ایران همچنین در بازی‌هایی آسیایی امسال به میزبانی «هانگژو» چین موفق به کسب ۱۲ مدال رنگارنگ شدند که سهم قابل توجهی نسبت به سایر رشته‌ها بود.
وی با اشاره به نقش استان اصفهان در رشته ووشو در کشور خاطرنشان کرد: چه در مسابقات مختلف بین‌المللی و چه در بازی‌های آسیایی تاثیرگذاری ووشوکاران اصفهان مشهود بود.
رییس فدراسیون اضافه کرد: هدفگذاری فدراسیون درخشش در مسابقات مختلف سال آینده همچون سالجاری است و برای تحقق این مهم تاکنون مجمع انتخاباتی ۲۳ هیات استانی را برگزار کرده‌ایم.
صدیقی ابراز امیدواری کرد که اصفهان سهم بیشتری در میزبانی‌های مسابقات داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان نیز در این مجمع گفت: جزو رُتبه‌های برتر کشور در رشته ووشو هستیم و رویکرد ما همواره حمایت از این رشته بوده است.
جواد محمدی خاطرنشان کرد: میزبانی اردوهای ملی در استان و حضور مربیان حرفه‌ای در این خطه سبب فروغ هرچه بیشتر ووشو در استان شده است.
در این مجمع انتخابانی، سیدمحسن روناسی بعنوان تنها نامزد٢٠ رای از مجموع ٢٣ رای ماخوذه(سه رای سفید) را به نام خود ثبت کرد تا برای چهار سال بعنوان رییس جدید هیات ووشو استان اصفهان انتخاب شود.
وی پس از کسب آرا در این مجمع گفت: پنج هزار و ١٣۶ بیمه شده ورزشی در استان در این رشته فعالیت دارند.
روناسی ادامه داد: همکاری با سایر نهادها و دستگاه‌ها را در دستور کار داریم تا به توسعه این ورزش کمک کنیم.
در این مجمع همچنین سامره خلیلی و بهاره شیرعلیان به ترتیب بعنوان نایب رییس و خزانه دار رای اعتماد گرفتند و سلطانمراد یوسفی، محمدحسین ایزدی و بیژن شمس برای عضویت در هیات رییسه انتخاب شدند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/286932
Share

برچسب ها :  مسابقات , ووشو , ایران
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است