دو شنبه 10 ارديبهشت 1403

هشدار به مشاورین املاک در خصوص خرید و فروش امتیاز مسکن ملی

  تاريخ:بيست و هفتم فروردين 1403 ساعت 10:29   |     کد : 288145   |     مشاهده: 55
ایسنا/خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به مشاورین املاک هشدار داد در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضایی باشند.
میثم آذرسا در گفت و گو با ایسنا اشاره به منع قانونی خرید و فروش امتیاز مسکن ملی، اظهار کرد: بر حسب گزارشات واصله مردمی و مراجع نظارتی تعدادی از مشاورین املاک در سطح شهرهای استان اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند که ضمن هشدار به این مشاورین اعلام می‌کنیم هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.
وی با بیان اینکه این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌گیرد، افزود: هر ایرانی تنها یکبار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.
آذرسا عنوان کرد: با عنایت به ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع بوده و رسانه‌ها باید از درج تبلیغات محلی خرید و جدا فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/288145
Share

برچسب ها :  املاک , مسکن ملی
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است