شنبه 15 ارديبهشت 1403

خبری از آماده‌سازی مصلی برای نمایشگاه کتاب

  تاريخ:پنجم ارديبهشت 1403 ساعت 12:26   |     کد : 288224   |     مشاهده: 62
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان اینکه غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، بیان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلای امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه‌شنبه (چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه با اشاره به فعالیت‌های این کمیته در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه قرار گرفته است و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی و ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.
او با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، بیان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلای امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه‌شنبه (چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.
تیموری افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.
سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/288224
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است