سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

هرازدرمنطقه دماوندیک طرفه نمی شود

  تاريخ:بيست و چهارم آبان 1388 ساعت 09:50   |     کد : 29845   |     مشاهده: 791

فرماندار شهرستان دماوند گفت: جاده هراز ضرورتی برای یک طرفه بودن در ایام تعطیل و مشکلات سرما در فصل زمستان را در منطقه پیست آبعلی تا رودهن نخواهد داشت.

حسین معتمدنیا در خصوص محدوده جاده هراز گفت: یکی از مشکلات اساسی در سطح شهرستان در حوزه شهر آبعلی بحث یک طرفه شدن این جاده در ایام تعطیل و یا ایام خاص است که این موضوع برای مردم و اهالی این منطقه ایجاد مشکل شده که پیگیری های زیادی هم صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: بستن و یک طرفه شدن این جاده موجب شده خدمات رسانی به این جاده ضروری و مهم منطقه خصوصا خدماتی که دارای شرایط اضطراری از قبیل اورژانس و شهرداری و آتش نشانی و درمانی و دیگر موارد است به ویژه برای مردم ایجاد مشکل و نارسایی را به همراه داشته باشد.

فرماندار دماوند خبر داد: با توجه به تعریض قسمت عمده این جاده و اقدامات خوبی که برای چهار بانده شدن این محدوده ترانزیتی و مهم استان صورت گرفته است ضرورتی برای یک طرفه شدن آن در ایام تعطیل از منطقه پیست آبعلی تا رودهن وجود ندارد.

وی ادامه داد: با فراهم کردن شرایط بهتر برای این منطقه از نظر احداث پارکینگ ، امکانات رفاهی و تفریحی، بهبود بخشیدن به پیست آبعلی و اقدامات دیگر وضعیت این منطقه را بهبود خواهیم بخشید.

معتمدنیا به تصادفات این منطقه اشاره کرد و افزود: این جاده با وجود شرایط نا مناسب خود حوادث زیادی را داشته که امیدواریم با چهار بانده شدن این محدوده که از محور رودهن تا امام زاده هاشم می باشد و با قرار دادن روشنایی های مناسب و تابلوهای اطلاع رسانی مشکل این محدوده را حل کنیم. 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/29845
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است