چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403

کپي رايت باعث نابودي موسيقي مي شود

  تاريخ:بيست و دوم آذر 1388 ساعت 13:24   |     کد : 31432   |     مشاهده: 643

 پانا : مدير روابط عمومي خواننده پاپ کشور گفت : زماني که در اينترنت آلبوم هاي جديد خواننده هاي پاپ کشور براي دانلود گذاشته مي شود باعث مي شود که ديگر کسي دنبال خريد آلبوم هاي جديد اين خوانندگان نرود .

رضا عسگري مدير روابط عمومي حميد عسگري با اشاره به مطلب فوق افزود : زماني که آلبوم هاي تازه خواننذگان به صورت رايگان براي دانلود گذاشته مي شود باعث مي شود که يک جوان با خريد يک دستگاه mp3 و mp4 ديگر سراغ خريد آلبوم ان خواننده نرود و کاستهاي جديد چند خواننده را به صورت يکجا در دستگاه خود داشته باشد و اين باعث ضزبه خوردن موسيقي در کشور مي شود .

وي با اشاره به انتشار آلبوم تازه حميد عسگري گفت : با اين حجم کپي رايت از فروش آلبوم تا به حال راضي بوديم و با صحبتهايي که با تهيه کننده اين آلبوم داشتيم متوجه شديم که او نيز از فروش کما 2 راضي بوده است .

مدير روابط عمومي خواننده پاپ کشور به پر فروش ترين آلبوم يکسال اخير اشاره کرد وگفت : پرفروش ترين آلبوم يکسال اخير مربوط به محسن چاووشي است که نزديک به 500 هزار cd به فروش رفته است ،در حال حاضر عرف شده است که آلبومي را که بالاي 500 هزار عدد Cd بفروشد را پرفروش مي نامند اين درحالي است که کما 1 نزديک به يک ميلون عدد cd فروخته است .

عسگري با اشاره به اين مطلب که ارزان بودن آلبوم هاي موسيقي پاپ نسبت به موسيقي سنتي باعث شده که به فروش بالايي برسد افزود : علاقمندان به موسيقي پاپ بيشتر دانش آموزان و دانشجويان هستند و با تصميمي که انتشارات براي ارزان تر فروختن cd هاي خوانندگان پاپ گرفتند باعش شدند که حداقل در خريد آلبوم ها کمتر شاهد کپي رايت باشيم .

وي ادامه داد : در يک ماه و نيم گذشته 4 آلبوم بسيار خوب پاپ توسط ناشران به بازار آمده است و اگر اين آلبوم ها را هم رديف با آلبوم هاي سنتي بفروشيم ديگر جوانان بدنبال خريد آلبوم هاي پاپ نمي روند چون آنها بايد از پول توجيبي خود اين کار را انجام دهند .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/31432
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است