شنبه 15 ارديبهشت 1403

11 سال زندان برای زوج کلاهبردار

  تاريخ:بيست و پنجم آذر 1388 ساعت 10:35   |     کد : 31613   |     مشاهده: 689

جام جم آنلاين: زني كه با تباني شوهر و يكي از بستگانش 300 ميليون تومان از حساب مالي يك شركت هواپيمايي اختلاس كرده بود ، در شعبه 1161 دادگاه عمومي و جزايي فرودگاه مهرآباد تهران محاكمه و متهمان به 11 سال حبس، انفصال دائم از خدمات دولتي، جريمه و رد مال ميليوني محكوم شدند.

ماجراي فعاليت زن كلاهبردار و همدستانش، اسفندماه سال 86 با شكايت مسوول حراست يكي از شركت‌‌هاي هواپيمايي تهران در شعبه يكم بازپرسي دادسراي فرودگاه مهرآباد تهران فاش شد.

شاكي در اظهاراتش به بازپرس مهاجري گفت: چندي پيش، در پي بررسي حساب‌هاي مالي شركت متوجه شدم به فهرست اسامي افراد بازنشسته‌اي كه هر ماه پول به حساب بانكي آنها واريز مي‌شود، نام 2 نفر اضافه شده است. به اين ترتيب من و مسوولان شركت به ماجرا مشكوك شديم و به بررسي هويت نام‌هاي جديد فهرست پرداختيم كه معلوم شد آنها 2 برادرند و يكي از آنها شوهر زني به نام مهتاب است كه سرپرستي پرداخت حقوق بازنشستگان را به عهده دارد.

وي اضافه كرد: پس از به دست آمدن اين اطلاعات، زن كارمند به دفتر مديريت احضار شد، اما وقتي پي برد ماجراي كلاهبرداري فاش شده، فرزندش را از مهدكودك تحويل گرفت و به طرز مرموزي ناپديد شد.

با تشكيل پرونده قضايي، اين زن و 2 همدستش تحت تعقيب قرار گرفتند تا اين كه مشخص شد وي در منزل يكي از اقوامش پنهان شده است.

ماموران با كسب مجوز قضايي در قالب چند تيم عملياتي به مخفيگاه متهم فراري اعزام شدند و متهم را به همراه 2 همدستش دستگير كردند. بااعتراف زن متهم به كلا‌هبرداري 300 ميليون توماني پرونده با صدور كيفرخواست به دادگاه ارسال شد.

اين گزارش حاكي است با محاكمه متهمان ، قاضي ابراهيمي پس از شنيدن آخرين اظهارات متهمان، زن كلاهبردار مهتاب را به 10 سال حبس، انفصال دائم از خدمات دولتي، رد مال 300 ميليون توماني و جريمه نقدي به مبلغ 300 ميليون تومان در حق دولت و 2 همدستش نيز هركدام به رد مال ميليوني و 6 ماه حبس محكوم شدند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/31613
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است