شنبه 15 ارديبهشت 1403

کمک میلیونی میراث‌فرهنگی به هدیه تهرانی

  تاريخ:بيست و پنجم آذر 1388 ساعت 10:35   |     کد : 31614   |     مشاهده: 615

خانم تهرانی این نمایشگاه را با مشارکت سازمان میراث فرهنگی برگزار کرد و در حالی که این نمایشگاه بیش از 200 میلون تومان هزینه در بر داشت، این سازمان مبلغ 80 میلیون تومان آن را تامین کرد.

به گفته نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، سازمان میراث فرهنگی مبلغ 80 میلیون تومان بابات برپایی نمایشگاه عکس هدیه تهرانی، کمک کرده است.

به گزارش« فردا» هدیه تهرانی در کنفرانس خبری خود اعلام کرده بود که هزینه نمایشگاه عکس خود را با کمک سازمان میراث فرهنگی تامین کرده است. این بازیگر سینمای کشورمان همچنین از مجید نصیرپور نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تقدیر و تشکر کرده است.

نصیر پور درگفت‌وگو با خبرنگار سیاسی« فردا» و در پاسخ به این سوال که نقش شما در برپایی این نمایشگاه چه بوده که از شما تجلیل شد، گفت: از طریق یکی از دوستان مشترک در زمینه برگزاری این نمایشگاه کمک کردم.

این نماینده مجلس افزود: نمایشگاه عکس‌های خانم تهرانی که بیش از 40 هزار عکس با مضمون آب است ، مجموعه ای ماندگار و زیبا است.

نماینده مردم سراب در مجلس ادامه داد: خانم تهرانی این نمایشگاه را با مشارکت سازمان میراث فرهنگی برگزار کرد و در حالی که این نمایشگاه بیش از 200 میلون تومان هزینه در بر داشت ، این سازمان مبلغ 80 میلیون تومان آن را تامین کرد.

نصیرپور تصریح کرد: دو شرکت خارجی خواهان خرید مجموعه عکس‌های خانم تهرانی شده‌اند ولی ایشان تمایل زیادی برای واگذاری این نمایشگاه به سازمان میراث فرهنگی دارند.

گفتنی است بازدید اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رییس جمهور و رئیس سابق میراث فرهنگی از نمایشگاه عکس هدیه تهرانی، که چند روز پیش اتفاق افتاد روز گذشته خبر ساز شده بود.

با توجه به حضور معاون سابق و دوست قدیمی مشایی به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی، مشایی هنوز هم موثرترین فرد بر این سازمان فرهنگی زیر مجموعه دولت است.

اصرار اسفندیار دولت نهم بر ارتباط و حل مشکل هنرمندان به خصوص چهره‌های خاصی از آنها در چند ماه گذشته حساسیت‌هایی را در این مورد برانگیخته است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/31614
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است