جمعه 14 ارديبهشت 1403

شكايت كروبی از مهرداد بذرپاش

  تاريخ:بيست و پنجم آذر 1388 ساعت 10:36   |     کد : 31616   |     مشاهده: 683

ایلنا: فاطمه كروبي به اتهام نشر اكاذيب از مدير مسوول روزنامه وطن امروز شكايت كرد.

صالح نيك‌بخت با اعلام اين مطلب اظهارداشت :‌ در ابتدا اين شكايت به شعبه 6 بازپرسي ارجاع گرديد ولي در همان زمان دادستان وقت تهران به جهاتي كه هنوز مشخص نيست پرونده را از بازپرس خواسته و بعد از تاييد دادستان سير رسيدگي به پرونده روال قانوني به خود گرفت.

وكيل فاطمه كروبي گفت:‌ به دليل اينكه مهرداد بذرپاش در مهلت قانوني در دادسرا حاضر نشده بود،بازپرس پرونده در مورد وي تصميم قانوني اتخاذ كرده و مراتب براي الزام به حضور وي در شعبه بازپرسي به يكي از كلانتري‌ها ابلاغ شد.

وي افزود‌: در نتيجه وي در بازپرسي حضور يافته و با ارجاع ساير پرونده‌هاي روزنامه وطن امروز به شعبه يك بازپرسي دادسراي كاركنان دولت و تاييد آن از سوي دفتر دادسرا ،پرونده به شعبه يك بازپرسي ارجاع شد.

نيكبخت ادامه داد:‌حسب اعلام مرجع قضايي بذرپاش در شعبه يك بازپرسي حضور يافته و براي تقديم لايحه درخواست استمهال كرده است.

وكيل كروبي در پاسخ به اين پرسش كه علت اين شكايت چه بوده است،خاطر نشان كرد:‌موضوع شكايت به سال 80 و دور دوم رياست جمهوري خاتمي و تشكيل پرونده شهرام جزايري بازمي‌گردد. اين رونامه داستاني را نقل كرده كه در حضور سران سه قوه وقت و با ادعاي اينكه در نواري كه پخش شده مطالبي به فاطمه كروبي منتسب شده كه وي اين ادعاه را قويا تكذيب كرده است.

نيكبخت ادامه داد:‌فاطمه كروبي براي اثبات ادعاهاي خود به غير ازهمسرش ،درخواست اخذ شهادت از آيت‌الله هاشمي شاهرودي ،حجت الاسلام خاتمي و عده‌اي از معاونين ،نمايندگان و وزرا را كرده است.

وكيل كروبي در پاسخ به اين پرسش كه چرا تاكنون اين پرونده خبري نشده است،گفت‌:در همين مقداري كه جنبه خبري و اعلام وضعيت موكل است عده‌اي برآشفته مي‌شوند و خط ونشان مي‌كشند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/31616
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است