چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403

مرد جوان مهريه همسرش را 5 برابر كرد

  تاريخ:بيست و هشتم آذر 1388 ساعت 10:19   |     کد : 31739   |     مشاهده: 693

فارس: مرد جواني بعد از گذشت دو سال از زندگي مشترك و به خاطر علاقه شديد به همسرش، مهريه او را 5 برابر افزايش داد.

مرد جواني با حضور در شعبه 268 مجتمع قضايي خانواده، به علت عدم تمكين همسرش،‌ از او شكايت كرد.

مرد جوان كه 22 ساله بود به قاضي عموزادي، رئيس شعبه 268 گفت: 5 سال قبل به همسرم كه از بستگان من بود، علاقه‌مند شدم و بعد از مدتي او با 110 سكه، به عقد من درآمد.

وي ادامه داد: بعد از ازدواج زندگي ما بسيار خوب ادامه يافت و من دو سال بعد از ازدواج به خاطر علاقه شديد به همسرم مهريه او را حدود پنچ برابر افزايش دادم و به 600 سكه تبديل شد.

مرد جوان با بيان اينكه در اين مدت مشكل خاصي با همسرش نداشته است، افزود: مدتي است مجبور شده‌ام براي كار به يكي از شهرستان‌ها بروم ولي همسرم از آمدن به آن شهر خودداري‌ مي‌كند.

اين مرد جوان گفت: اين در حالي است كه از يك سال قبل مجبور شدم بيشتر وقت خود را در آن شهر بگذرانم و كمتر در كنار همسرم باشم.

وي افزود: تمام تلاش خود را كردم تا او براي ادامه زندگي با من به شهرستان بيايد ولي او تاكنون موافقت نكرده است و من هم مجبور شدم از او شكايت كنم.

زن اين مرد كه از او 5 سال بزرگتر بود، به قاضي عموزادي گفت: من تمام عمرم را در تهران زندگي كرده‌ام و ديگر نمي‌توانم از تهران و خانواده‌ام دور شده و در شهر ديگري زندگي كنم.

وي با بيان اينكه علاقه زيادي به همشرش دارد، گفت: من نمي‌توانم براي هميشه در شهرستان زندگي كنم ولي اگر او وقت مشخصي را تعيين كند، حتي حاضرم با او در كوه قاف زندگي كنم.

زن جوان گفت: حداقل بگويد تا چه زماني در شهرستان زندگي خواهيم كرد تا من هم به اين زندگي اميدوار شوم، آن‌وقت من هم با او همراه مي‌شوم.

بعد از اظهارات اين زوج، قاضي عموزادي با توجه به اينكه مشكل اين زوج اساسي نبود و قابل حل بود و همچنين علاقه شديدي به همديگر داشتند، به نصيحت آنها پرداخت.

مرد جوان نيز بعد از صحبت‌هاي قاضي، قبول كرد كه شكايت خود را پس بگيرد و مدتي را براي زندگي در آن شهر مشخص كند. زن جوان نيز پذيرفت كه با همسرش براي زندگي به شهرستان برود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/31739
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است