شنبه 15 ارديبهشت 1403

گزارش فيلم‌های آخر هفته تلويزيون

  تاريخ:هفدهم دی 1388 ساعت 09:37   |     کد : 32903   |     مشاهده: 901

فارس: شبكه‌هاي مختلف سيما براي پخش در روزهاي پاياني هفته 12 فيلم سينمايي و تلويزيوني در نظر گرفته‌اند.

در روزهاي پنجشنبه و جمعه 17و 18 دي فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني كسي اينجا هست، سايه‌هاي شهر، كوسه‌هاي خشمگين، جهان، اي دوست مرا به خاطر آور، بيماري فراگير، حماسه ماندگار، عكاس سمج، همه چيز امروز شروع مي‌شود، فرانكي عزيز، جاده رزرويشن و نجات مرگبار از شبكه‌هاي سيما (يك، دو، سه، چهار و تهـران) پخش مي‌شود.

*«كسي اينجا هست»

فـيلم سينمايي «كسي اينجا هست» به كارگرداني جان كرولي پنجشنبه 17دي ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

در يك منطقه ييلاقي ادوارد پسر بچه‌اي10ساله به همراه پدر و مادرش در يك خانه سالمندان زندگي مي‌كند. او به علت حضور اين همه سالمند در كنارشان و مرگ‌هايي كه به علت كهولت سن آنها پيش مي‌آيد، از لحاظ روحي دچار بحران شده است. تنها سرگرمي او مشغوليت به آزمايش‌هايي است كه به علت نداشتن جاي خالي براي انجام آنها مرتب با مادرش در حال بحث و جدال است چرا كه ادوارد عقيده دارد حضور اين سالمندان جاي او را در خانه تنگ كرده است.

مايكل كين در فيلم سينمايي «كسي اينجا هست» محصول سال 2008 انگليس بازي كرده است.

*«سايه‌هاي شهر»

فيلم تلويزيوني «سايه‌هاي شهر» به كارگرداني و تهيه كنندگي مرتضي آتش زمزم عصر روز جمعه ساعت15:40 از شبكه يك سيما روي آنتن مي‌رود.

داستان فيلم با بازي نغمه بدوي و كارتيا كعده در مـورد ميشل ابوفاضل است كه به اتفاق همسرش آيدا بعد از دو سال به كشورشان لبنان باز مي‌گردند. او كه ديپلمات فرهنگي سفارت لبنان در ايران است، سعي دارد اختلافات و دلخوري‌هايي كه خانواده همسرش از او و آيدا دارند را رفع كند.

فيلم تلويزيوني «سايه‌هاي شهر» از توليدات صدا و سيماي مركز اصفهان است.

*«كوسه‌هاي خشمگين»

پنجشنبه شب ساعت 23:45 فيلم سينمايي «كوسه‌هاي خشمگين» به كارگرداني جيمز اي كانتر از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

به علت آلوده شدن محيط دريا و وارد شدن اين آلودگي به بدن كوسه‌ها اين موجودات وحشي شده‌اند و به انسان‌ها و حتي خودشان حمله مي‌كنند. يك شركت كه مسئول آن هميلتون لوكس است، در كنار دريا مشغول به ساخت و ساز است، مقداري بشكه آلوده را به طور غيرقانوني وارد آب مي‌كند. اين بشكه‌ها در آب نشت پيدا مي‌كند و كوسه‌ها از آن آب مي‌خورند.

فيلم سينمايي «كوسه‌هاي خشمگين» به تهيه‌كنندگي كويل بوكارد محصول كشور آمريكا در سال 2008 ساخته شده است.

*«جهان»

شبكه دو سيما براي روز جمعه 18 دي ساعت 18فيلم سينمايي «جهان» به كارگرداني ديه‌گو فاندوس را براي پخش در نظر گرفته است.

داستان فيلم سينمايي «جهان» از اين قرار است كه ثروتمندي به نام ايناكي لارئا را مي‏دزدند و به مدت نه ماه او را در اتاقي 6متري حبس مي‏كنند. او آزاد مي‏شود و همه حتي رسانه‏ها از اين امر خوشحالند. او در منزل مي‏فهمد كه مادرش مرده است. او خبر گير افتادن فضانوردي روس به نام ميخاييل لوچنكو را در فضا به علت تغيير حكومت شوروي مي‏فهمد و به صورت ناخودآگاه نگران او مي‏شود و تلاش مي‏كند او را برگرداند.

مايكل آرامبورو در فيلم سينمايي جهان محصول سال 2007 اسپانيا بازي كرده است.

*«اي دوست مرا به خاطر آور»

فيلم تلويزيوني اي دوست مرا به خاطر آور به كارگرداني حميد نعمت الله پنجشنبه 17 دي ساعت 20 از شبكـه سه سيما پخش مي‌شود.

زن و شوهري در شب عروسي خود، بر سر چيزهاي واهي با هم جناق مي‌شكنند كه اين موضوع باعث مشكلات فراواني مي‌شود.

الهام حميدي، سعيد پيردوست و محمدرضا حق‌گو در فيلم تلويزيوني «اي دوست مرا به خاطرآور» بازي كرده‌اند.

*«بيماري فراگير»

صبح جمعه 18 دي ماه ساعت 10:10 فيلم سينمايي بيماري فراگير به كارگرداني تاكاهيا رز از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

در اين فيلم با بازي تسوشي ماتسوكا و ايكو كوبايالشي مي‌بينيم: در جزيره‌اي در كشور آبون كه كارشان پروش ميگو بود ويروسي باعث آلوده شدن اهالي آنجا مي‌شود كه اين ويروس توسط دكتر جزيره كه براي ديدن دخترش به ژاپن مي‌رود به آنجا منتقل مي‌شود. در ابتدا اين ويروس را با آنفلونزاي مرغي اشتباه گرفته بوند ولي بعد از مدتي به همت دكتر ماتسوكا و پروفسور نيشي عامل اين ويروس كشف مي‌شود و نام آن را گناه مي‌گذارند كه تقريباً 12 ميليون نفر از مردم ژاپن در اثر اين بيماري جان خود را از دست مي‌دهند.

فيلم سينمايي «بيماري فراگير» محصول سال 2009 كشور ژاپن است.

*«حماسه ماندگار»

فيلم سينمايي «حماسه ماندگار» از توليدات صدا و سيماي مركز خوزستان جمعه 18 دي ساعت 20 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

سعيد برادر خانم مهندس شايان در فوژان چاه 43 دچار حادثه شده و مسبب اصلي اين حادثه از نگاه مهندس شايان كسي نيست به جز همسرش مهندس حسام تيموري، طالب با توجه به بيكاري تمايلي به همكاري با دوستان خلاف كارش ندارد و از سر كنجكاوي بدنبال آنها رفته تا هنگام انجام كار خلاف ناظر كار آنها باشد و اين تعقيب از نگاه دوستان خلاف كار طالب پنهان نمي‌ماند. اما هنگامي كه آنها قصد فرار دارند، ماشين از جاده منحرف شده و با فلنچ چاه 32 برخورد مي‌كند كه اين اتفاق باعث شده باك بنزين ماشين آنها سوراخ شده و همچنين باعث نشت گاز شود و با زدن اولين استارت گاز موجود در هوا مشتعل شده و باعث انفجار شديد دهانه چاه و آتش گرفتن آن مي‌شود.اكنون مهندسين ايراني با مديريت مهندس جلايري و اجراي مهندس احمدكبيري بايستي چاه مشتعل در حال فوران را خاموش كنند. مهندسين ايراني با توجه به تحريم بايستي چاه را مهار كنند، مهندس كبيري گروه خود را جمع مي‌كند، هرچند كه مهندس الهام شايان راضي به همكاري با شوهرش مهندس تيموري نيست و او را مقصر اصلي فوت برادرش در هنگام فوران چاه نفت43 مي‌داند، اما با مديريت مهندس كبيري كار آغاز مي‌شود.

محمود عزيزي و حسن جوهرچي در فيلم سينمايي «حماسه ماندگار» به تهيه كنندگي مجيد افضلي و كارگرداني حسن لفافيان به ايفاي نقش پرداختند.

*«عكاس سمج»

فيلم سينمايي «عكاس سمج» به كارگرداني پال آبسكال و با بازي كول هازر، رابين تاني، دنيل بلدوين، تام سايزمور، دنيس فرينا جمعه 18 دي ساعت 23 از شبكه سه سيما روي آنتن مي‌رود.

بولارامي مردي خانواده دوست از مونتانا است كه يك شبه بوسيله بازي در فيلمي اكشن به اسم نيروي آدرنالين تبديل به سوپراستار مي‌شود، اين موفقيت غير از شهرت دردسرهايي هم براي او به همراه دارد. مثل از دست دادن حريم خصوصي و تعقيب هميشگي توسط چهار پاپاراتزي خلافكار و بي‌وجدان، سرانجام همين پاپاراتزي‌ها باعث بروز تصادف شديدي مي‌شوند كه منجر به كما رفتن پسر بو و مجروح شدن شديد همسر او مي‌شوند، پس از فشارهاي فراوان بو ناخواسته باعث كشته شدن يكي از پاپاراتزي‌ها كه در تصادف خانواده او مقصر بود، مي‌شود و بعد از آن تصميم مي‌گيرد انتقام خانواده خود را از 3 پاپاراتزي باقي مانده بگيرد.

فيلم سينمايي «عكاس سمج» محصول سال 2007 آمريكاست.

*«همه چيز امروز شروع مي‌شود»

فيلم سينمايي «همه چيز امروز شروع مي‌شود» به كارگرداني برتران تاورنيه پنجشنبه 18 دي ساعت 15:40 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

داستان اين فيلم در شهر كوچكي در فرانسه مي‌گذرد كه زندگي در آن براساس معادن زغال‌سنگ جريان دارد. شخصيت اصلي فيلم معلم دبستاني به نام دانيل است كه با دلسوزي خاصي در مدرسه كار مي‌كند، تعطيل شدن معادن توسط دولت باعث بي‌كاري و فشار مالي شديد به والدين شده و مستقيماً به روي بچه‌ها فشار مضاعفي وارد مي‌شود كه دانيل را هم درگير مي‌كند، دانيل نقشي مهم‌تر از يك معلم ساده دارد او نه تنها درگير زندگي تك‌تك بچه‌هاست بلكه بايد نگران حال والدين كودكان هم باشد كه بيكار شدن و فشار شديد مالي آنها را كلافه كرده است.

فيليپ تورتن و ماريا پتيارسي در فيلم سينمايي «همه چيز امروز شروع مي‌شود» محصول سال 1999 فرانسه بازي كرده‌اند.

*«فرانكي عزيز»

فيلم سينمايي «فرانكي عزيز» به كارگرداني شانو ائورباك جمعه 18 دي ماه ساعت20:30 در قالب سينما چهار از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

فرانكي موريسون پسركي نه ساله با ضعف شنوايي است كه در زمان خردسالي پدرش كه علاقمند به ماجراجويي‌هاي دريايي بوده آنها را ترك مي‌كند و ديگر بازنمي‌گردد. اكنون فرانكي دچار بحران ناشي از خلاء فقدان پدر شده، به طوري كه مدام براي پدرش نامه مي‌نويسد، برگشت مي‌خورد و در ميان اسباب و اثاثيه مادرش به دنبال قسمت پاره شده عكس عروسي مادر، لباس عروسي‌شان و... مي‌گردد.

ميلي موريتمر، ژرارد باتلرو شارون اسمال در فيلم سينمايي «فرانكي عزيز» محصول سال 2004 كشور انگلستان بازي كرده‌اند.

*«جاده رزرويشن»

فيلم سينمايي «جاده رزرويشن» به كارگرداني تري جورج 40 دقيقه بامداد روز جمعه 18 دي از شبكه تهـران پخش مي‌شود.

در اين فيلم با بازي جو آكين فونيكس، الي فانينگ، جنيـفركانلي، شون كرلي محصول سال 2007 آلمان خواهيد ديد: ايتان لرنر به همراه همسرش گريس و دو فرزندش اِما و جاش، خانواده خوشبختي از طبقه متوسط را تشكيل مي‌دهند. يك شب آنها در حال بازگشت از كنسرت موسيقي اِما به خانه هستند، كه طي حادثه‌اي يك اتومبيل به جاش برخورد كرده و فرار مي‌كند. راننده اتومبيل(دوايت) يك وكيل است كه از همسرش جدا شده و طبق رأي دادگاه مي‌تواند هفته‌اي يك‌بار فرزندش لوكاس را بيرون ببرد و اوقاتش را با وي بگذراند.

*«نجات مرگ‌‌بار»

فيلم سينمايي نجات مرگ‌بار جمعه 18 دي ماه ساعت13:30 از شبكه تهران پخش مي‌شود.

اميلي در حال جدا شدن از شوهر كانادايي‌اش، جيكوب جونز است و آنها در آستانه شركت در دادگاه تصميم براي حضانت فرزندشان، توبي هستند. اميلي به همراه توبي به زادگاهش در روستايي آلماني بازگشته است. توبي با پسر همسايه به نام پل، دوست شده است. ولي اميلي تاكيد دارد كه هنگام بازي توبي با پل، آنها حق ندارند وارد جنگل شوند.

نيك چين استيو گوتنبرگ، آيلين سنـدز در فيلم سينمايي «نجات مرگبار» به كارگرداني استفان مانوئل محصول سال 2008 كشور آلمان در ژانر حادثه‌اي، درام و هيجاني ايفاي نقش كرده‌اند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/32903
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است