دو شنبه 17 ارديبهشت 1403

ده‌نمکی هم تهدید به افشاگری کرد

  تاريخ:نوزدهم دی 1388 ساعت 09:28   |     کد : 32952   |     مشاهده: 681

فارس: «مسعود ده‌نمكي» با ابراز گلايه از عدم صدور پروانه ساخت «اخراجي‌ها3» گفت: متأسفانه دست‌هايي در كار است تا «اخراجي‌ها3» ساخته نشود.

"مسعود ده‌نمكي " با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: متأسفانه دست‌هايي در كار است تا براي "اخراجي‌‌ها 3 " مشكل ايجاد كنند و برخي طمعكارانه با رايزني‌هاي پشت پرده، مي‌خواهند براي اين فيلم مشكل‌سازي كنند و اگر اين سنگ‌اندازي‌ها ادامه يابد، هفته‌ آينده همه چيز را با مردم در ميان خواهم گذاشت.

"‌ده‌نمكي " در حالي اين صحبت‌ها را مطرح مي‌كند كه از يك‌ماه قبل و بعد از برگزاري جشن اخراجي‌ها اخبار ضد و نقيض فراواني در خصوص صدور پروانه نمايش "اخراجي‌ها3 " مطرح شده است.

وي در توضيخ بيشتر در اين خصوص گفت: در چند سال اخير با مشكلات فراواني روبرو بوده‌ام كه هميشه مسايلي فراواني در خصوص كارهاي من وجود داشته‌ است و عده‌اي در پشت صحنه قصد داشته و دارند تا براي من مشكل ايجاد كنند.

وي گفت: مسئولان وزارت ارشاد قول داده‌اند تا روز دوشنبه هفته آينده مشكلات مربوط به پروانه ساخت "اخراجي‌ها3 " را بر طرف كنند اما اگر اين كار صورت نگيرد در نشست خبري كه سه شنبه هفته آينده برگزار خواهم كرد تمام حقايق و مسايل پشت صحنه را در چند سال اخير بازگو خواهم كرد.

براساس اين گزارش، پيش از اين "ده‌نمكي " به فارس گفته‌بود: درصدد هستم تا پس از پايان توليد و پخش "دارا و ندار "، در بهار 89 "اخراجي‌ها3 " را كليد بزنم.

اين كارگردان گفته بود: در "اخراجي‌ها3 " قصد دارم به مسائل و مشكلات اخراجي‌ها پس از جنگ و جامعه امروز بپردازم و اين فيلم از طنز تلخي برخوردار خواهد بود.

وي در مراسم رونمايي از فيلمنامه "اخراجي‌ها3 " نيز گفته بود: فكر مي‌كنم با توجه به استقبال مردم، به طور حتم "اخراجي‌ها3 " پرمخاطب‌ترين فيلم از سه‌گانه "اخراجي‌ها " خواهد بود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/32952
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است