جمعه 7 ارديبهشت 1403

بازديد سرپرست وزارت راه از آزاد راه تهران شمال؛ بهره برداري از قطعه نخست تا 1390

  تاريخ:دوازدهم مرداد 1387 ساعت 15:03   |     کد : 3995   |     مشاهده: 795
به گزارش صنعت نيوز، سرپرست وزارت راه و ترابري امروز از قطعه نخست آزادراه تهران شمال و فعاليت هاي پيمانکاري چيني بازديد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نيوز، سرپرست وزارت راه و ترابري امروز از قطعه نخست آزادراه تهران شمال و فعاليت هاي پيمانکاري چيني بازديد کرد.

حميد بهبهاني پس از بازديد از قطعه 32 کيلومتري آزادراه تهران شمال که از منطقه کن تهران آغاز مي شود و تا منطقه دوآب شهرستانک ادامه دارد ، در مصاحبه اي گفت : متاسفانه روند اجراي اين آزاد راه بسيار کند و در مواردي هم غير فعال است.

آقاي بهبهاني با انتقاد از پيشرفت اندک ساخت اين آزاد راه گفت : در اين بازديد مشخص شد شرکت چيني پيمانکار قطعه نخست کار ساخت اين بخش را با قوت خوب انجام نمي دهد .

سرپرست وزارت راه و ترابري تصريح کرد در مذاکره اي با مسئولان شرکت چيني قرار شد ؛ مشکلات و موانع پيشرفته اجراي طرح در نشست مشترکي بررسي و برطرف شود.

بهبهاني با اشاره به اينکه پيش بيني مي شود قطعه نخست آزاد راه تهران شمال تا سال 1390 به بهره برداري برسد گفت : اين قطعه فاصله تهران چالوس را در مقايسه با مسير فعلي بيش از يک و نيم ساعت کاهش مي دهد.

وي افزود : طول آزاد راه تهران شمال 122 کيلومتر است که در چهار قطعه اصلي ساخته مي شود و کار ساخت سه قطعه ديگر نيز همزمان با قطعه نخست اين آزادراه پيگيري مي شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/3995
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است