يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

تلاش لندن برای تبديل شدن به پايتخت اينترنت تلفن همراه

  تاريخ:دوازدهم شهريور 1387 ساعت 14:37   |     کد : 6370   |     مشاهده: 435
به گزارش صنعت نیوز، كاربران تلفن همراه بريتانيا هنوز با بسياری از امكانات گوشی های خود آشنا نيستند اما تمايل زيادی ميان آنها برای وبگردی با استفاده از تلفن همراه وجود دارد

به گزارش خبرنگار صنایع پیشرفته صنعت نیوز، كاربران تلفن همراه بريتانيا هنوز با بسياری از امكانات گوشی های خود آشنا نيستند اما تمايل زيادی ميان آنها برای وبگردی با استفاده از تلفن همراه وجود دارد

كاربران تلفن همراه بريتانيا هنوز با بسياری از امكانات گوشی های خود آشنا نيستند اما تمايل زيادی ميان آنها برای وبگردی با استفاده از تلفن همراه وجود دارد.

درحال حاضر 25 درصد از كاربران تلفن همراه بريتانيا حداقل ماهی يكبار با استفاده از گوشی تلفن همراه خود به جستجو در اينترنت می پردازند.

اين درحالی است كه اين امر برای 75 درصد بقيه يا مشكل است يا حتی از برخورداری از چنين سرويسی اطلاع ندارند.

"مارك كورتيس"‌ يك تحليلگر حوزه تلفن همراه در اين باره معتقد است وجود تعداد زيادی از كاربرانی كه تاكنون استفاده از اينترنت همراه را ناديده گرفته اند،‌ فرصت مناسبی برای گسترش اين سرويس است.

بر همين اساس مسوولان اين كشور از سازندگان گوشی های تلفن همراه خواسته اند تا برنامه هايی را به گوشی ها بيافزايند كه توجه كاربران را جلب كند.

اين كشور قصد دارد تا با افزايش كاربران تلويزيون تلفن همراه، لندن را به پايتخت اين سرويس تبديل كند.

باتوجه به افزايش علاقه كاربران تلفن همراه به استفاده از اينترنت تلفن همراه به نظر می رسد تا سال 2012 بيش از 1.2 ميليارد نفر در سراسر دنيا به صورت مرتب به اينترنت تلفن همراه دسترسی داشته باشند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/6370
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است