پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

شکایات Accc از استرالیلا سمنت

  تاريخ:ششم مهر 1387 ساعت 10:54   |     کد : 7674   |     مشاهده: 1379
به گزارش صنعت نیوز، کمیسیون خریداری و بازار آزاد استرالیا (Accc) علیه شرکت تولید سیمان استرالیا سمنت شکایت کرد. این کمیسیون به دلیل استفاده نامناسب این شرکت از قدرت خود برای جلوگیری از ورود دیگر رقبا به بازار ، به دادگاه فدرال استرالیا شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه صنايع صنعت نیوز، کمیسیون خریداری و بازار آزاد استرالیا (Accc) علیه شرکت تولید سیمان استرالیا سمنت شکایت کرد. این کمیسیون به دلیل استفاده نامناسب این شرکت از قدرت خود برای جلوگیری از ورود دیگر رقبا به بازار ، به دادگاه فدرال استرالیا شکایت کرد.

Accc شرکت استرالیا سمنت و سه شرکت مرتبط با آن را به علت عقد قرار داد دریافت گرد خاکستر (Fly- ash) از نیروگاه میلمران در جنوب شرقی استرالیا و نقض بخش چهل و ششم اصل قانون آداب تجارت متهم کرد.

Accc عنوان کرد که استرالیا سمنت هیچ نیازی به این ماده ندارد و صرفاً آن را برای جلوگیری ازورود رقبای خود به بازار خریداری کرده است.

Accc از دادگاه فدرال ، حکم توقیف و جرائم نقدی را برای استرالیا سمنت در خواست کرد . شرکت استرالیا سمنت که متعلق به شرکت بزرگ مکزیکی سمکس می باشد ، اقامۀ دعوی از سوی Accc را تأیید کرد.

کرد خاکستر از مواد حامل از احتراق زغال سنگ در کوره و مخرب محیط زیست می باشد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/7674
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است