دو شنبه 10 ارديبهشت 1403

تولد بانک جديد با ابتکار بانک هاي ملي و صنعت و معدن

  تاريخ:پانزدهم مهر 1387 ساعت 10:03   |     کد : 8233   |     مشاهده: 1449
به گزارش صنعت نیوز، بانک ملي ايران و بانک صنعت و معدن توافق کردند خدمات دهي متقابل بانکي به مشتريان يکديگر ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، بانک ملي ايران و بانک صنعت و معدن توافق کردند خدمات دهي متقابل بانکي به مشتريان يکديگر ارائه دهند.

در توافق نامه اي که امروز به امضاء علي صدقي و محمدرضا پيشرو مديران عامل بانکهاي ملي ايران و صنعت و معدن رسيد، شعب اين دو بانک از اين پس چک هاي بانک مقابل را نقد خواهند کرد و اين ابتکار از ديد مشتريان مي تواند به منزله ايجاد يک بانک ملي صنعت و معدن تلقي شود.

علي صدقي، مديرعامل بانک ملي ايران در اين مراسم گفت: سرمايه و تسهيلات بانک صنعت و معدن از اين پس مي تواند از طريق شبکه گسترده بانک ملي ايران در اختيار کساني قرار گيرد که قصد سرمايه گذاري در بخش صنعت و معدن کشور را دارند.

وي تاکيد کرد: اين توافق نامه در تامين مالي طرحهاي صنعتي و توليدي تاثير مهمي خواهد داشت.

مدير عامل بانک ملي ايران همچنين از امادگي اين بانک براي عقد توافقنامه هاي مشابه با ديگر بانکهاي کشور خبر داد.

صدقي همچنين بر ضرورت نوآوري و عرضه خدمات پرسرعت و جديد بانکي به مشتريان تاکيد کرد و امضاء اين موافقت نامه را در راستاي ايجاد تسهيل خدمات بانکي به مشتريان ارزيابي کرد.

مديرعامل بانک صنعت و معدن نيز امضاي اين موافقتنامه را گام مهمي درافزايش کارايي، کاهش هزينه ها و عرضه خدمات بانکي دانست .

محمد رضا پيشرو ابراز اميد واري کرد : با پيوستن ديگر بانکها به يکديگر در آينده به جايي برسيم که شعب هر بانکي تمامي خدمات بانکي شعب ديگر را نيز انجام دهند.

مديرعامل بانک صنعت و معدن سرمايه پايه اين بانک را 24 هزار ميليارد ريال و همتراز با بانک ملي ايران دانست و گفت: بانک صنعت و معدن در راستاي انجام رسالت خود در تامين مالي طرحهاي صنعت و معدن به شبکه گسترده بانک ملي نياز داشت و با امضاء اين توافقنامه راه براي پاسخگويي به مشترياني که در شهرستانها به خدمات اين بانک نياز داشتند هموار شد.

پيشرو ادامه داد: از امروز پنجاه شعبه بانکهاي صنعت و معدن و ملي ايران بهم پيوستند که تا دو هفته ديگر اين تعداد به 700 شعبه مي رسد و در نهايت تمامي شعب اين دو بانک آماده عرضه خدمات متقابل مي شوند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/8233
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است