دو شنبه 10 ارديبهشت 1403

گشايش نمايشگاههاي آب و برق و فولاد

  تاريخ:هفدهم مهر 1387 ساعت 15:39   |     کد : 8519   |     مشاهده: 1465
به گزارش صنعت نیوز، نخستين نمايشگاه بين المللي فولاد و دومين نمايشگاه بين المللي آب و برق و صنايع وابسته در کيش گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، نخستين نمايشگاه بين المللي فولاد و دومين نمايشگاه بين المللي آب و برق و صنايع وابسته در کيش گشايش يافت.

در اين نمايشگاه 48 شرکت از کشورهاي ژاپن ،هلند ، امارات متحده عربي ، ايتاليا ، بلغارستان و سوئد شرکت کردند.

شرکت کنندگان در نخستين نمايشگاه بين المللي فولاد آخرين دستاوردها و جديدترين محصولات فولاد ساختماني ،آلياژ ، ورق ، مواد اوليه ، سنگ آهن ، فرآورده هاي دير گداز و صنايع مرتبط با آن را عرضه کرده اند.

سميعي نژاد معاون معدني وزير صنايع و معادن در مراسم گشايش اين نمايشگاهها با اشاره به توليد بيش از 10 ميليون تن فولاد خام در سال 86 گفت : از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي 7 ميليون تن به ظرفيت توليد فولاد کشور افزوده شده است و امسال نيز با 5 ميليون تن افزايش ظرفيت توليد فولاد خام کشور به 15 ميليون تن در سال رسيده است.

وي افزود: در راستاي برنامه چهارم توسعه تا سال 1404 ظرفيت توليد فولاد کشور به 55 ميليون تن خواهد رسيد.

معاون معدني وزير صنايع و معادن با اشاره به رتبه 20 کشورمان در توليد فولاد خام در جهان خواستار مشارکت بخش خصوصي در توسعه صنعت فولاد کشور شد.

همچنين رباني قائم مقام سازمان توسعه برق ايران در مراسم گشايش دومين نمايشگاه آب و برق در کيش به ظرفيت 40 هزار مگاواتي توليد برق در کشور و مصرف 38 مگاواتي در تابستان امسال اشاره کردو گفت : خاموشي امسال به علت کمبود بارش باران و از مدار خارج شدن نيرو گاه هاي آبي بود که اميدواريم با بارشهاي متناوب درنيمه دوم امسال و ذخيره آب ، سال آينده با قطعي برق و آب روبرو نشويم.

اين دو نمايشگاه تا 19 مهر در نمايشگاههاي بين المللي جزيره کيش داير است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/8519
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است