پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

همايش نقش معدن و صنايع معدني در اقتصاد ايران برگزار مي شود

  تاريخ:بيستم مهر 1387 ساعت 14:01   |     کد : 8634   |     مشاهده: 1417
به گزارش صنعت نیوز، حضور شماري از وزيران و معاونان رئيس جمهور و روساي بانک مرکزي و بانک هاي دولتي و همچنين معدنکاران و دست اندرکاران حوزه معدن و صنايع معدني برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، حضور شماري از وزيران و معاونان رئيس جمهور و روساي بانک مرکزي و بانک هاي دولتي و همچنين معدنکاران و دست اندرکاران حوزه معدن و صنايع معدني برگزار مي شود.

بهرامن گفت: معرفي مزيت ها و قابليت هاي بخش معدن و ارائه راهکارهاي مطلوب براي افزايش سهم معدن در اقتصاد ملي از مهمترين اهداف همايش است.

به گفته وي در اين همايش مديران بيش از ده کارگروه و تشکل مرتبط با بخش معدن، آخرين فعاليت هاي انجام شده در ايران و جهان، مزيت ها و چالش هاي پيش رو و همچنين خواسته هاي خود را از مسئولان ذيربط به صورت مقاله هاي تخصصي ارائه خواهند داد.

دبير همايش خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه مقاله هاي تخصصي، موضوعاتي چون اکتشاف، استخراج، فرآوري در معادن، ايجاد ارزش افزوده در معادن، راه هاي دستيابي به برداشت بيشتر از ذخاير معدني، استفاده از فناوري روز در معادن در اين همايش مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.

جمهوري اسلامي ايران با بيش از با حدود 55 ميليارد تن ذخاير معدني در بيش از 68 نتوع ماده اوليه معدني يکي از کشورهاي مهم معدني محسوب مي شود.

اين همايش با مشارکت وزارت صنايع و معادن ، سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني و خانه معدن ايران دوشنبه 22 مهر برگزار مي شود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/8634
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است