يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

907 هزار شغل با ايجاد بنگاههاي زودبازده

  تاريخ:بيست و چهارم مهر 1387 ساعت 11:23   |     کد : 8932   |     مشاهده: 1143
به گزارش صنعت نیوز، مشاور وزير کار و امور اجتماعي گفت : بنگاه هاي زودبازده اقتصادي 907 هزار فرصت شغلي ايجاد کرده اند .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، مشاور وزير کار و امور اجتماعي گفت : بنگاه هاي زودبازده اقتصادي 907 هزار فرصت شغلي ايجاد کرده اند .

محمد علي امروز در حاشيه بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي کارآفرينان کرج افزود : آيين نامه گسترش بنگاه هاي زودبازده اقتصادي و کارآفرين از سال 1384 اجرا شد .

وي گفت : در سه سال گذشته بانک ها بيش از 18 هزار ميليارد تومان اعتبار به بنگاه هاي زودبازده اقتصادي پرداخت کرده اند که بيش از 95 و 7 دهم درصد از اين اعتبارات درست هزينه شده است .

محمد علي ، هدف از اجراي اين طرح را توزيع عادلانه منابع در مناطق به ويژه در مناطق محروم ، افزايش توليد و صادرات غيرنفتي ، کاهش نرخ بيکاري و ايجاد فرصت هاي شغلي اعلام کرد .

مشاور وزير کار و امور اجتماعي افزود : تا کنون يک ميليون و 104 هزار طرح در قالب بنگاههاي زودبازده اقتصادي ارائه شده و‌ امسال نيز بيش از 7 هزار ميليارد تومان اعتبار در سه بخش صنعت ، کشاورزي و خدمات به اين بنگاه ها اختصاص يافته است که بيشترين آن در بخش صنعت هزينه شده است .

محمدعلي گفت : يک ميليون و 200 هزار فرصت شغلي سالانه بايد در کشور ايجاد شود .

وي افزود : اين رقم با احتساب 907 هزار شغلي که تاکنون بنگاههاي زودبازده اقتصادي ايجاد کرده اند ، 2 ميليون و 107 هزار شغل مي شود .

http://www.sanatnews.ir/News/1/8932
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است