يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

رشد 95 درصدي کمک خيران به مدرسه سازي

  تاريخ:بيست و چهارم مهر 1387 ساعت 11:29   |     کد : 8935   |     مشاهده: 1145
به گزارش صنعت نیوز، رييس جامعه خيران مدرسه‌ سازکشور از رشد 95 درصدي کمک نيکوکاران به مدرسه ‌سازي خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، رييس جامعه خيران مدرسه‌ سازکشور از رشد 95 درصدي کمک نيکوکاران به مدرسه ‌سازي خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما محمدرضا حافظي در مراسم توديع بوربور رئيس سازمان نوسازي مدارس کشور با اشاره به فعاليت نيکوکاران مدرسه ساز گفت : در سال گذشته خيران مدرسه ‌سازکشور 235 ميليارد تومان براي ساخت فضاهاي آموزشي تعهد کردند که در شش ماهه نخست امسال اين رقم به 613 ميليارد تومان رسيد.

وي افزود: امسال10 هزار نفر به خيران مدرسه ساز کشور افزوده شده و هم اکنون اين جمعيت به100 هزار نفر رسيده است.

حافظي بيشترين تعهد خيران را مربوط به استان خوزستان خواند وگفت: نيکوکاران استان خوزستان با 78 ميليارد تومان و تهراني‌ها با 77 ميليارد تومان به ترتيب بيشترين تعهد را براي ساخت فضاهاي آموزشي متقبل شده‌اند.

وي با اشاره به اينکه با ورود خيران به عرصه مدرسه‌سازي، مدارس چهارنوبته به دو نوبته تبديل شده‌اند افزود : در ميان کلان شهرها، تهران نيازمندترين شهر براي ساخت مدرسه است که کمبود زمين، اصلي‌ترين مانع مشارکت نيکوکاران است.

مسلمي معاون برنامه ريزي سازمان نوسازي مدارس کشور نيز در اين مراسم از اجراي طرح حذف مدارس کپري در کشور خبرداد و افزود : اين طرح تاکنون 80 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است و اميدواريم تا دهه فجر امسال بتوانيم اين طرح را به صورت صد درصد اجرا کنيم.

وي ، ايستايي ، زيبايي و کارائي را از مشخصه هاي مدارس نوساز دانست و خاطر نشان کرد : درسه سال گذشته نزديک به 9 ميليون متر مربع فضاي اموزشي در کشور ساخته شده است .

در اين مراسم از خدمات حبيب الله بوربور رئيس سازمان نوسازي مدارس کشور با اهداي لوح و جوايزي تقدير شد .

http://www.sanatnews.ir/News/1/8935
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است