يک شنبه 16 ارديبهشت 1403
در جلسه بررسی مشکلات طرح پارکبان مطرح شد:

مردم اولین نهاد نظارتی شهرداری هستند

  تاريخ:بيست و چهارم مهر 1387 ساعت 13:10   |     کد : 8963   |     مشاهده: 1225
به گزارش صنعت نیوز، اولین نهاد نظارتی شهرداری خود مردم هستند که از راه های گوناگون مشکلات خود را به گوش مسئولان می رسانند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، اولین نهاد نظارتی شهرداری خود مردم هستند که از راه های گوناگون مشکلات خود را به گوش مسئولان می رسانند.

مهندس شهید زاده معاون اجرایی این سازمان در جلسه بررسی مشکلات طرح پارکبان ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه شهروندان از طریق تلفن های 137 و 1888 هر گونه مشکلات موجود در زمینه طرح پارکبان را جهت برطرف شدن نواقص به شهرداری منتقل می کنند.

وی با اشاره به لزوم ارتباط بیشتر مدیران عامل و نمایندگان شرکت های حفاظتی و اجرایی این طرح با پارکبانان به بررسی و طرح برخی مشکلات اجرای طرح پارکبان در سطح شهر پرداخت .

این گزارش حاکی است در این جلسه که با حضور حدود 50 نفر از مدیران عامل شرکت های حفاظتی و اجرایی طرح پارکبان ، مسئولان مؤسسه رهگشا و جمعی از کارشناسان و مسئولان سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در تالار حرکت این سازمان برگزار شد شرکت کنندگان ضمن مطرح کردن مسائل و مشکلات طرح یاد شده در زمینه راهکارهای موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس این گزارش ، طی این جلسه چگونگی اجرای دقیق طرح ، نحوه برخورد مناسب با شهروندان محترم ، رعایت نرخ های مصوب ، جلوگیری از توقف دوبله و بسیاری موارد دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین چگونگی برخودر با متخلفین اجرای طرح پارکبان ، اخذ نظرات مدیران طرح جهت رفع نواقص و لزوم ملبس بودن پارکبانان به لباس فرم دارای برچسب نام از دیگر موضوعات مورد تأکید در این جلسه بود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/8963
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است