پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

امضاي تفاهمنامه اي ميان وزراي نيرو و صنايع و معادن

  تاريخ:بيست و چهارم مهر 1387 ساعت 15:42   |     کد : 8978   |     مشاهده: 1503
به گزارش صنعت نيوز ،‌ وزراي نيرو و صنايع و معادن تفاهمنامه اي براي تامين برق شهرک هاي صنعتي واگذار شده به بخش خصوصي امضاء کردند .

به گزارش خبرنگار گروه صنايع صنعت نيوز ،‌ وزراي نيرو و صنايع و معادن تفاهمنامه اي براي تامين برق شهرک هاي صنعتي واگذار شده به بخش خصوصي امضاء کردند .

وزير نيرو پس از امضاء اين تفاهمنامه افزود : بر اساس اين تفاهمنامه قرار بر اين شد که اين وزارتخانه تامين 4500 مگاوات برق شهرکهاي صنعتي را بر عهده گيرد .

وي با بيان اينکه احداث نيروگاههاي حرارتي براي توليد 1500 مگاوات برق از طرف وزارت صنايع ظرف يک ماه آينده عملياتي خواهد شد ، تصريح کرد : همچنين افزون بر مشخص شدن پايگاهها و محل ساخت 3 هزار مگاوات برق ديگري که وزارت صنايع برعهده گرفته ، اقدامات اوليه آن نيز انجام شده است .

فتاح با اشاره به اينکه از ابتداي امسال جلسات متعدد ميان دو وزارتخانه به نتايج بسيار مفيدي رسيده ، اضافه کرد : همکاري بسيار خوب وزارت صنايع با وزارت نيرو ، سبب شد که امسال خسارات ناشي از کمبود برق به حداقل رسيده و از قطعي برق صنايع جلوگيري شود .

وي با تاکيد بر اينکه متاسفانه مصرف برق صنايع و خانگي در کشور با يکديگر برابري مي کنند ، افزود : هم اکنون صنايع 32 درصد از انرژي برق کشور را مصرف مي کنند که با برنامه ريزي هاي انجام شده اين ميزان به 50 درصد افزايش خواهد يافت .

فتاح از امضاء تفاهمنامه ديگري در تامين آب شهرکهاي صنعتي ميان اين دو وزارتخانه نيز خبر داد .

http://www.sanatnews.ir/News/1/8978
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است