يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

برگزاري همايش ملي علوم و صنايع غذايي

  تاريخ:بيست و پنجم مهر 1387 ساعت 10:14   |     کد : 9041   |     مشاهده: 1261
به گزارش صنعت نیوز، هجدهمين گنگره ملي علوم و صنايع غذايي ايران امروز در پارک علم و فناوري خراسان رضوي در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، هجدهمين گنگره ملي علوم و صنايع غذايي ايران امروز در پارک علم و فناوري خراسان رضوي در مشهد آغاز به کار کرد.

در اين همايش دو روزه که با هدف ارائه آخرين دستاوردهاي پژوهشي در حوزه صنعت غذا به ويژه در زمينه فناوري هاي نو و کاربرد نانو فناوري در اين صنعت برگزار مي شود 800 نفر از استادان دانشگاهها / پژوهشگران و صنعتگران حوزه صنايع غذايي از سراسر کشور حضور دارند.

در مدت برگزاري اين همايش 65 مقاله علمي به صورت شفاهي قرائت و 200 مقاله در قالب پوستر ارائه مي شود که در پايان همايش 10 مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب خواهد شد.

تأثير بسته هاي محتوي نانو ذرات نقره بر کيفيت و ماندگاري زرشک / کاربرد پردازش تصوير در رنگ سنجي سطح نان غني شده با آرد سويا/ تأثير شرايط فرآوري و نگهداري بافت کشمش و بهينه سازي توليد اسيد سيتريک با تفاله سيب از جمله موضوعات مقالات ارائه شده در اين همايش است.

47 نفر از برجسته ترين استادان دانشگاههاي کشور در رشته صنايع غذايي اعضاي کميته علمي اين همايش را تشکيل مي دهند.

در مراسم آغاز به کار اين همايش از تلاشهاي 30 ساله علمي دکتر سيد علي مرتضوي پيشکسوت رشته صنايع غذايي در خراسان رضوي و استاد برجسته دانشگاه فردوسي مشهد با اهداي لوح يادبود تجليل شد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9041
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است