پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

افزایش دو میلیون تنی فولاد در ایران

  تاريخ:بيست و پنجم مهر 1387 ساعت 11:41   |     کد : 9067   |     مشاهده: 1521
به گزارش صنعت نيوز ، معاون وزیر صنایع ومعادن گفت : تولید فولاد در کشور تا پایان امسال از 11 میلیون تن به 13 میلیون تن افزایش می یابد .

به گزارش خبرنگار گروه صنايع صنعت نيوز ، معاون وزیر صنایع ومعادن گفت : تولید فولاد در کشور تا پایان امسال از 11 میلیون تن به 13 میلیون تن افزایش می یابد .

هراتی نیک در بازدید از مجتمع در حال ساخت فولاد نی ریز در شرق استان فارس با بیان اینکه با بهره برداری از طرح های توسعه مجتمع های ذوب آهن اصفهان ، فولاد مبارکه , هرمزگان و فولاد خوزستان تا اواخر امسال ، ظرفیت تولید فولاد کشور 5 میلیون تن افزایش می یابد ؛ افزود: امسال همچنین 36 طرح در زمینه های فولاد , آلومینیم , مس و معادن با هزینه 5 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری می رسد .

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 8 طرح فولادسازی در استانهای فارس , خوزستان , آذربایجان شرقی , چهارمحال و بختیاری , کرمان , خراسان جنوبی , خراسان رضوی و یزد با 3 هزار و 200 میلیارد تومان و با اشتغالزایی 10 هزار نفر در دست اجراست ؛ گفت : مجتمع فولاد نی ریز هم ، در 500 هکتار زمین قرار است ؛ تا پایان سال 89 به بهره برداری برسد .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/9067
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است