پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403
پوسکو:

به تنهایی دوو را می خریم

  تاريخ:بيست و پنجم مهر 1387 ساعت 13:57   |     کد : 9103   |     مشاهده: 1563
به گزارش صنعت نیوز، پوسکو- بزرگترین تولیدکننده فولاد کره- بعد از برکناری گروه جی اس از ائتلاف تجاری دوو، اعلام کرد حاضر است به تنهایی در مناقصه شرکت کشتی سازی دوو شرکت و آن را خریداری کند.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، پوسکو- بزرگترین تولیدکننده فولاد کره- بعد از برکناری گروه جی اس از ائتلاف تجاری دوو، اعلام کرد حاضر است به تنهایی در مناقصه شرکت کشتی سازی دوو شرکت و آن را خریداری کند.

دیروز در نشستی اضطراری، پوسکو اعلام کرد با وجود خروج جی اس از مناقصه، تصمیم داریم تا به تنهایی کار مناقصه دوو را تمام کنیم.

لی- نایب رئیس پوسکو- گفت: ما هیچ مشکلی با جی اس نداریم و تنها دلیل خروج این شرکت از کنسرسیوم ، تفاوت قیمت های پیشنهادی است.

لی افزود: اگر پوسکو برای مناقصه یکجانبه توسط بانک توسعه کره (سرمایه گذار اصلی) فاقد شرایط لازم معرفی شود، هیچ اعتراضی نخواهیم کرد.

یک منبع آگاه در شرکت هانوا- رقیب پوسکو در این مناقصه گفت: اگر بانک به پوسکو اجازه شرکت در مناقصه را بدهد یا به هر دلیلی مناقصه را لغو کند، شرکت به طور قطع از طریق مراجع قانونی شکایت خواهد کرد.

همچنین یک منبع آگاه در بانک نیز گفت: با وجود تصمیم برای ارزیابی پوسکو، بر سر فروش دوو مصمم هستیم. وی افزود: بهترین مناقصه کننده و نتیجه پایانی را 24 اکتبر اعلام خواهیم کرد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9103
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است