يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

فصل نوین در روابط شهری تهران - توکیو

  تاريخ:بيست و هفتم مهر 1387 ساعت 10:38   |     کد : 9133   |     مشاهده: 1247
به گزارش صنعت نیوز، شهردار تهران گفت: فرصت مناسبی برای توسعه همکاریهای شهرهای تهران و توکیو در زمینه های مختلف از جمله حمل و نقل فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، شهردار تهران گفت: فرصت مناسبی برای توسعه همکاریهای شهرهای تهران و توکیو در زمینه های مختلف از جمله حمل و نقل فراهم شده است .

قالیباف که برای دیدار رسمی از ژاپن به توکیو سفر کرده است در نشست خبری گفت: شهرداری تهران ازسرمایه گذاری سرمایه گذاران ژاپنی درطرحهای شهرداری تهران استقبال می کند.

دیدار قالیباف با وزیر امور خارجه ژاپن

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، وزیر امور خارجه ژاپن در دیدار شهردار تهران جایگاه ایران در منطقه خاورمیانه را مهم ارزیابی کرد و گفت : ایران ظرفیت های بسیار بالایی دارد و با رفتارهای مسئولانه خود ، نقش سازنده ای در نظم جامعه جهانی داشته است .

قالیباف نیز با غیرمنطقی دانستن فشار برخی کشورهای غربی برای تحمیل خواسته های خود به ایران تاکید کرد : ایران بر تعهدات بین المللی خود درباره دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای پایبند است.

قالیباف در جمع رئیس و اعضای گروه دوستی مجالس ایران و ژاپن

شهردار تهران در این دیدار گفت : ایران برای سرعت گرفتن روند توسعه خاورمیانه بر آرامش تاکید دارد .

ناکایاما هم با اشاره به پیشرفت های پایتخت ایران در مقایسه با گذشته گفت ‌: این دیدار فصل تازه ای از همکاریهای دوجانبه در روابط ایران و ژاپن خواهد بود .

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/9133
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است