يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

دادستاني كل كشور، مسوولان مرتبط با كنترل ترافيك و آلودگي هواي پايتخت را فرا خواند

  تاريخ:بيست و هشتم مهر 1387 ساعت 15:57   |     کد : 9302   |     مشاهده: 1091
به گزارش صنعت نیوز، دادستاني كل كشور به‌منظور بررسي و پيگيري اقدامات و تصميمات دستگاه‌هاي مسوول در امر پيشگيري و كنترل ترافيك و آلودگي هواي پايتخت، يكشنبه هفته آينده جلسه‌اي را با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين دري نجف آبادي برگزار خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، دادستاني كل كشور به‌منظور بررسي و پيگيري اقدامات و تصميمات دستگاه‌هاي مسوول در امر پيشگيري و كنترل ترافيك و آلودگي هواي پايتخت، يكشنبه هفته آينده جلسه‌اي را با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين دري نجف آبادي برگزار خواهد كرد.

در اين جلسه كه مسوولان شهرداري، متوليان حمل و نقل عمومي، استانداري، سازمان حفاظت محيط زيست، خودروسازان و شماري از قضات و كارشناسان امر فراخوانده شده‌اند،‌ نسبت به صيانت از حق عمومي شهروندان تهراني پيگيري‌هاي لازم معمول خواهد شد.

در نامه‌اي كه دادستاني كل كشور خطاب به مسوولان مرتبط با موضوع ترافيك و آلودگي هواي تهران ارسال كرده، آمده است: دادستاني كل در مقام مدعي‌العموم و در راستاي ايفاي نقش نظارت برحسن جريان امور و به منظور صيانت از حقوق شهروندي، احيا و اقامه حقوق عامه، پيشگيري از ايراد صدمات و لطمات جبران ناپذير به مردم و جلوگيري از تضييع حق مسلم شهروندان پايتخت در برخورداري از زندگي مطلوب و هواي پاك و محيط سالم و با نشاط، موضوع‌آلودگي هواي پايتخت و ترافيك فرساينده و روند فزاينده آن‌را طي جلسه‌اي در مورخ ‌٥/٨/٨٧ مورد بررسي قرار خواهد داد.

در اين نامه از دستگاه‌ها خواسته شده ضمن ارائه گزارش جامع از اقدامات و تدوين پيشنهادات و ارائه راهكارهاي عملياتي و اجرايي، در جهت تسريع در حل مشكلات و كاستي‌هاي مديريت پايتخت، با برنامه و استراتژي راهگشا و شفاف در جلسه حضور بهم رسانند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9302
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است