جمعه 14 ارديبهشت 1403

بانک تجارت حامی 7 هزار بنگاه اقتصادی زود بازده در استان تهران

  تاريخ:هفتم آبان 1387 ساعت 12:19   |     کد : 9939   |     مشاهده: 1571
به گزارش صنعت نیوز، بانک تجارت با مشارکت فعال در طرح ویرایش اطلاعات سامانه اطلاع رسانی بنگاه های زود بازده رتبه نخست نظام بانکی کشور را در امر به روز رسانی اطلاعات این سامانه به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، بانک تجارت با مشارکت فعال در طرح ویرایش اطلاعات سامانه اطلاع رسانی بنگاه های زود بازده رتبه نخست نظام بانکی کشور را در امر به روز رسانی اطلاعات این سامانه به دست آورده است.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت بر اساس اعلام کار گروه اشتغال و برنامه ریزی استانداری تهران ، مدیریت امور مناطق بانک تجارت کلیه اطلاعات مربوط به تسهیلات عطایی این بانک به بنگاه های اقتصادی زود بازده در استان تهران را در قالب سامانه SME86 تکمیل و ویرایش کرده است همکاری در تکمیل اطلاعات این سامانه گام مهمی در شفاف سازی عملکرد بانکها در اعطای تسهیلات به بنگاه های اقتصادی زود بازده بوده و یکی از شاخص های اصلی همکاری بانک های عامل با وزارت کار در اجرایی ساختن برنامه های دولت در این بخش تلقی می شود.

ویرایش اطلاعات سامانه SME86 توسط بانکهای شامل دو مرحله بوده که بخش نخست تکمیل اطلاعات دقیق اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده تسهیلات با ذکر جزئیات و مرحله دوم اطلاعات مربوط به تعیین وضعیت پرونده های متقاضیان تسهیلات را بر می گیرد.

بانک تجارت ظرف سه سال گذشته اعطای بیش از هفت فقره تسهیلات به بنگاه های زود بازده در استان تهران را مصوب کرده است . کلیه اطلاعات مربوط به دریافت کنندگان تسهیلات و  مراحل اعطای این وامها دریک بازه زمانی 10 روزه با همکاری مدیران و کارشناسان بانک تجارت در مناطق مختلف استان تهاران تهیه و در قالب فرمت های استاندارد سامانه SME86 ویرایش شده که این مهم قدردانی معاون برنامه ریزی اسنانداری تهران از مدیریت امور مناطق بانک تجارت را به دنبال داشته است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است : ویرایش اطلاعات بنگاه های زود بازده در قالب سامانه SME86 این امکان را برای وزارت کار و امور اجتماعی و سایر دستگاههای اجرایی کشور فراهم می آورد تا با در اختیار داشتن اطلاعات به روز و کامل ، فرایند های برنامه ریزی و سیایتگراری برای اعطای تسهیلات به بنگاه های زود بازده را بر اساس ظرفیت های اقتصادی مناطق مختلف کشور مورد بازنگری قرار داده و بهینه سازی کنند که این امر بویژه در تأمین منابع لازم برای طرح های مصوب نیمه تمام از اهمیت زیادی برخوردار است .

شایان ذکر است بانک تجارت تا کنون بیش از 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه ها ی زود بازده در اقصی نقاط میهن عزیر اعطاء نموده که به ایجاد اشتغال برای 215 نفر از همونطان منجر شده است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9939
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است