جمعه 14 ارديبهشت 1403

بهترين فرصت سرمايه گذاري با نرخ بازده 33 درصدبراي سرمايه گذاران در ايران

  تاريخ:هفتم آبان 1387 ساعت 15:10   |     کد : 9966   |     مشاهده: 1193
به گزارش صنعت نیوز، معاون سرمايه گذاري و طرح هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: بهترين فرصت سرمايه گذاري با نرخ بازده 33 درصد براي سرمايه گذاران ايرلندي در ايران وجود دارد، اين درحالي است که حتي در ايرلند نيز اين فرصت براي سرمايه گذاران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، معاون سرمايه گذاري و طرح هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: بهترين فرصت سرمايه گذاري با نرخ بازده 33 درصد براي سرمايه گذاران ايرلندي در ايران وجود دارد، اين درحالي است که حتي در ايرلند نيز اين فرصت براي سرمايه گذاران وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومي معاونت سرمايه گذاري و طرح ها، مهدي جهانگيري در ديدار با اعضاي هيئت ايرلندي در هتل لاله گفت: در ايران قوانين بسيار خوبي براي سرمايه گذاري تدوين شده و امروزه قوانين سرمايه گذاري ما يکي از بهترين قوانين سرمايه گذاري در دنياست، چرا که امنيت سرمايه گذاري را به صورت شفاف براي سرمايه گذاران داخلي و خارجي تضمين کرده است.

وي تصريح کرد: قوانين شفاف و مشخصي در مورد زمين براي سرمايه گذاران داخلي و خارجي تدوين کرده ايم تسهيلات بانکي داخلي و بحث استفاده از فاينانس در قوانين ما به صورت شفاف آمده است و بانک ها متعهد به پرداخت تسهيلات به صنعت گردشگري هستند .

جهانگيري با اشاره به برگشت سرمايه در مدت کوتاه به سرمايه گذاران تاکيد کرد: در ايران، با برنامه ريزي انجام شده، نرخ بازده مجتمع هاي خدمات بين راهي سه ساله است و اين فرصتي مناسب براي سرمايه گذاران است.

در پايان اين جلسه اعضاي هيئت ايرلندي تمايل خود را براي سرمايه گذاري در ايران اعلام کردند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9966
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است