جمعه 14 ارديبهشت 1403

مشتریان الکترونیک بانک تجارت جایزه می گیرند

  تاريخ:هشتم آبان 1387 ساعت 16:34   |     کد : 9987   |     مشاهده: 1359
به گزارش صنعت نیوز، به منظور فراهم آوردن بستر لازم برای توسعه بانکداری الکترونیک در کشور بانک تجارت مشتریانی را که در استفاده از ابزارهای مبتنی بر بانکداری عملکرد چشمگیر داشته باشند مورد تشویق قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، به منظور فراهم آوردن بستر لازم برای توسعه بانکداری الکترونیک در کشور بانک تجارت مشتریانی را که در استفاده از ابزارهای مبتنی بر بانکداری عملکرد چشمگیر داشته باشند مورد تشویق قرار می دهند.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، با تصویب هیأت مدیره این بانک از مشتریانی که شکل مستمر و فعال از خدمات الکترونیک بانک تجارت مانند تلفن بانک، سامانه پیام کوتاه (  (SMS Bank، سامانه بانکداری اینترنتی و کارت های خرید الکترونیک استفاده می کنند با اهداء سکه بهار آزادی تقدیر بعمل خواهد آورد.

در ادامه خبر آمده است، این اقدام بانک تجارت در راستای بستر سازی فرهنگی برای توسعه تجارت الکترونیک در کشور و آشنا ساختن مردم با مزایای مستقیم استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک نظیر کاهش آلودگی هوا، استفاده بهینه از زمان، صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل و ... صورت می گیرد.

 شایان ذکر است بانک تجارت هم اینک مسئولیت کمیته فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک در وزارت امور اقتصادی و دارایی را بر عهده داشته و ضمن راه اندازی شعب 24 ساعته الکترونیک در مراکز استانها و شهرک های بانکداری الکترونیک در دانشگاه های معتبر کشور، توسعه خدمات مبتنی بر بانکداری الکترونیک را در کلیه واحدهای خود در سراسر میهن عزیز در دستور کار قرار داده است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9987
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است