جمعه 14 ارديبهشت 1403

ساخت مسکن در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر در صورت نیاز

  تاريخ:هفدهم شهريور 1400 ساعت 16:19   |     کد : 242990   |     مشاهده: 1213
به گزارش صنعت نیوز،رئیس بنیاد مسکن گفت: علاوه بر ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سال در صورت نیاز در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر هم مسکن خواهیم ساخت.

 به گزارش صنعت نیوز،رئیس بنیاد مسکن گفت: علاوه بر ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سال در صورت نیاز در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر هم مسکن خواهیم ساخت.

آقای اکبر نیکزاد در حاشیه مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران افزود: سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در بخش روستایی ساخته می‌شود که با نظر وزیر راه و شهرسازی قرار است ۲۰۰ هزار واحد دیگر نیز در شهر‌هایی با جمعیت کمتر از صدهزار نفر بسازیم.
 
وی افزود:​ در چند روز گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین مصالح ساختمانی و مذاکره با شهرداری و نظام مهندسی را برای پیشبرد ساخت این تعداد مسکن آغاز کردیم که اگر بر اساس آن عمل کنیم مشکلی نخواهیم داشت.
 
نیکزاد با تاکید بر اینکه ساخت مسکن با محوریت مردم خواهد بود گفت: در تمام ساخت و ساز‌ها سلیقه مردم اعمال می‌شود، حتی در بازسازی مناطق زلزله زده و سیل زده هم مردم محور هستند تا کار با سلیقه آن‌ها انجام شود.
 
وی درباره تسهیلات ۴۰۰ هزار واحد مسکونی که قرار است بنیاد مسکن بسازد گفت: وام ارزان در اختیار مردم قرار می‌گیرد و قرار است مصالح نیز به وفور در اختیار عاملان فروش قرار گیرد که در این زمینه با نظام مهندسی نیز مذاکراتی انجام شده است.
 
نیکزاد افزود: قرار است درباره تعرفه‌ها تخفیف داشته باشیم و با شهرداری‌ها برای صدور پروانه نیز مذاکره کنیم,، چون وظیفه داریم امورات را برای مردم تسهیل کنیم.
 
وی درباره مسکن محرومان نیز گفت: بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و کمیته امداد ساخت مسکن محرومان را در دستور کار دارند و قرار است در دل این ۴۰۰ هزار واحد مسکن محرومان نیز ساخته شود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/242990
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است