دو شنبه 10 ارديبهشت 1403

لیگ والیبال بانوان؛ مرگ و زندگی برای پیکان و باریج

  تاريخ:بيست و چهارم بهمن 1400 ساعت 11:28   |     کد : 245232   |     مشاهده: 1199
به گزارش صنعت نیوز،تیم‌های پیکان و باریج‌اسانس کاشان در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان در پی کسب پیروزی و کشاندن سرنوشت صعود فینالیست‌ها به بازی سوم هستند.

  به گزارش صنعت نیوز،تیم‌های پیکان و باریج‌اسانس کاشان در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان در پی کسب پیروزی و کشاندن سرنوشت صعود فینالیست‌ها به بازی سوم هستند.

مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» از ۲۳ تا ۲۸ بهمن به‌صورت متمرکز و به میزبانی سالن فدراسیون والیبال در حال برگزاری است.
 
دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی فردا دوشنبه (۲۵ بهمن) با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد. در نخستین دیدار فردا تیم باریج‌اسانس کاشان از ساعت ۱۴ میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. دو تیم پیش‌تر در مرحله رفت این مرحله مقابل هم قرار گرفتند و شاگردان فریبا صادقی در تیم ذوب‌آهن موفق به شکست سه بر صفر حریف شدند. در صورت پیروزی مجدد اصفهانی‌ها در بازی دور برگشت، ذوب‌آهن با کسب دو پیروزی راهی فینال خواهد شد. در غیر این‌صورت سرنوشت تیم صعودکننده به دیدار نهایی روز سه‌شنبه (۲۶ بهمن) مشخص خواهد شد.
 
دو تیم خودروساز پیکان و سایپا نیز فردا درحالی به مصاف هم می‌روند که پیش‌تر نارنجی‌پوشان سایپا با نتیجه سه بر صفر از سد پیکان گذشتند و دیدار روز دوشنبه بسیار تعیین‌کننده خواهد بود. در صورت پیروزی پیکان، این دو تیم نیز روز سه‌شنبه در سومین دیدار به مصاف هم خواهند رفت.
 
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان را اعلام کرد که برنامه مسابقات و اسامی داوران و ناظران به قرار زیر است:
 
ساعت ۱۴: باریج اسانس کاشان – ذوب‌آهن اصفهان
ناظر فنی: لیلی توکلی، ناظر داوری: پریچهر غفاری، داور اول: فرحناز قویدل، داور دوم: زینب حقی و داور ویدئوچک: هدیه صابری
 
ساعت ۱۷: پیکان تهران – سایپا تهران
ناظر فنی: مهین مومن، ناظر داوری: زهره اعتمادی، داور اول: نسرین حق‌شناس، داور دوم لیلا ویسی و داور ویدئوچک: فرحناز قویدل

http://www.sanatnews.ir/News/1/245232
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است