چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403

پهلوگیری کشتی حامل روغن خام خوراکی در بندر امام خمینی

  تاريخ:سی ام بهمن 1400 ساعت 11:25   |     کد : 245405   |     مشاهده: 1465
به گزارش صنعت نیوز،مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پهلوگیری کشتی حامل روغن خام خوراکی به ظرفیت ۴۳ هزار تُن در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

 به گزارش صنعت نیوز،مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پهلوگیری کشتی حامل روغن خام خوراکی به ظرفیت ۴۳ هزار تُن در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

امید جهان نژادیان افزود: عملیات تخلیۀ محموله این کشتی اقیانوس‌پیما پس از پهلوگیری و انجام امور تشریفات قانونی و گمرکی شروع می‌شود.
 
وی گفت: این محموله به سفارش شرکت بازرگانی دولتی ایران خریداری شده است و پس از تخلیه به کارخانه‌های تصفیه روغن سراسر کشور حمل می‌شود.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه روند واردات غلات به کشور از طریق بندر امام خمینی (ره) در اسفند ماه شتاب خواهد گرفت افزود: اولویت ما حمل یکسره غلات وارداتی به سراسر کشور است.
 
جهان نژادیان با اشاره اینکه در ۱۱ ماه امسال حدود ۳۵۰ هزار تُن روغن خام خوراکی از بندر امام خمینی (ره) وارد کشور شده است افزود: واردات غلات (گندم، روغن خوراکی، برنج و شکر) مورد نیاز کشور طبق برنامه انجام خواهد شد و هیچ گونه نگرانی و دغدغه‌ای نداریم.
 
حدود ۸۵ درصد حجم غلات و نهاده‌های دامی و طیور مورد نیاز کشور از طریق بندر امام خمینی وارد کشور می‌شود.
 
امسال بیش از ۱۵ میلیون تُن کالای اساسی در بندر امام خمینی (ره) وارد کشور شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/245405
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است