چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403

نباید قیمت ورزش همگانی بالا برود

نباید قیمت ورزش همگانی بالا برود
  تاريخ:پنجم مرداد 1401 ساعت 09:00   |     کد : 268491   |     مشاهده: 641
به گزارش صنعت نیوز، رییس فدراسیون تنیس ایران گفت: باید تلاش کنیم قیمت زمین‌های اجاره‌ای به ورزشکاران و مردم کاهش یابد، چون معتقدیم برای همگانی کردن تنیس نباید قیمت‌ها را بالا برد تا همه امکان استفاده از آن را داشته باشند.
به گزارش صنعت نیوز، رییس فدراسیون تنیس ایران گفت: باید تلاش کنیم قیمت زمین‌های اجاره‌ای به ورزشکاران و مردم کاهش یابد، چون معتقدیم برای همگانی کردن تنیس نباید قیمت‌ها را بالا برد تا همه امکان استفاده از آن را داشته باشند.
 
داود عزیزی افزود: در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم بحث زمین‌های تنیس و گران شدن بی‌رویه قیمت اجاره آن که یکی از نگرانی‌های بزرگ برای فدراسیون به شمار می‌رود، مطرح شد در صورتی که همه ما معتقدیم که باید ورزش همگانی برای مردم ارزان شود نه اینکه قیمت اجاره زمین را به جایی برسانیم که حتی ملی‌پوشان هم نتوانند به راحتی و با فراغ‌بال تمرین کنند.
 
وی گفت: در حال حاضر قیمت اجازه زمین تنیس بسیار بالاست و باید در این مورد، فکر اساسی کرد. بدون تردید اگر فدراسیون صاحب زمین تنیس بود، اجازه نمی‌داد چنین اتفاقی رقم بخورد.
 
وی گفت: خوشبختانه آقای سجادی آشنایی کامل نسبت به ورزش تنیس دارد و این موضوع باعث می‌شود برای بحث در خصوص این رشته، زبان مشترک داشته باشیم. البته، چون وی یک چهره ورزشی است و همین امر سبب شده تا شخصا با مشکلات و بحران‌های موجود در همه ورزش‌ها از جمله تنیس آشنا باشد.
رییس فدراسیون تنیس ادامه داد: مشکلات ورزش تنیس کاملا مشخص است. ما بار‌ها طی ماه‌های گذشته در این مورد به خصوص بحث اعزام‌ها، بودجه و مشکلات سخت‌افزاری مثل زمین اختصاصی صحبت کردیم و گلایه‌هایی داشتیم که در رسانه‌ها مطرح شد. همین بحث‌ها، بیشترین زمان جلسه صبح یکشنبه را گرفت. دکتر سجادی روی پیشرفت تنیس، مهر تائید زد و به اعتقاد ایشان، این رشته ورزشی می‌تواند روز‌های درخشانی را بسازد. البته در این دو سال، تلاش ما این بود که تنیس را طوری مدیریت کنیم که بدون حاشیه و در جریان پیشرفت باشد.
 
وی افزود: هنگامی که بحث استعدادیابی و توجه به تنیس همگانی را مطرح کردیم و گزارش کاملی از فعالیت همه کمیته‌های زیرمجموعه فدراسیون ارائه شد، سجادی اطمینان داد برای ایجاد فضای پیشرفت بیشتر، به کمک تنیس بیاید تا بتوانیم در آینده، تنیس را به سمت موفقیت‌های بیشتری هدایت کنیم. روی قول‌های وزیر ورزش حساب باز کرده‌ایم و مطمئنا ایشان به عنوان بانی و دلسوز ورزش، راهکار‌های قدرتمندی برای عبور از شرایط فعلی در ذهن دارند.
 
عزیزی گفت: هزینه اردو‌ها و اعزام‌ها سرسام‌آور است و اگر کمک مالی از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نبود، شاید در اکثر اعزام‌ها با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم. امیدواریم با مساعدت بیشتر از سوی مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش کشور بتوانیم وضعیت بهتری در آینده بسازیم.

http://www.sanatnews.ir/News/1/268491
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است