پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

معرفی تکواندوکاران برتر نونهالان جهان

معرفی تکواندوکاران برتر نونهالان جهان
  تاريخ:يازدهم مرداد 1401 ساعت 09:47   |     کد : 268640   |     مشاهده: 646
به گزارش صنعت نیوز، فدراسیون جهانی تکواندو بهترین‌های پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی نونهالان جهان را معرفی کرد.
به گزارش صنعت نیوز، فدراسیون جهانی تکواندو بهترین‌های پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی نونهالان جهان را معرفی کرد.
 
پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان به مدت ۴ روز و با حضور ۶۹۹ تکواندوکار از ۹۰ کشور به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار شد که در پایان کمیته برگزاری، بهترین‌های این دوره از مسابقات را معرفی کرد.
 
معصومه محمدیان سرمربی تیم نونهالان کشورمان در بخش دختران و «هانسام هوانگ» از کره جنوبی در بخش پسران عنوان بهترین مربی این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

عنوان بهترین تکواندوکار این دوره از رقابت‌ها در گروه پسران به «گولرمو مانوئل کورتس» از مکزیک و در گروه دختران به «لایلو خاسانوا» از ازبکستان تعلق گرفت.
 
«گیونگ سئوپ پارک» و «آیگول عبدلایوا» از ازبکستان به عنوان بهترین داور انتخاب شدند. جایزه روح اخلاق در ورزش و جوانمردی هم به اوکراین اهدا شد. جایزه بیشترین میزان مشارکت به چین تایپه رسید.
 
در پایان این رقابت ها، تیم تکواندو نونهالان ایران در گروه دختران که با ۶ تکواندوکار راهی صوفیه شده بود؛ با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره، یک برنز و مجموع ۵۸۲ امتیاز روی سکوی قهرمانی جهان ایستاد. تایلند با ۲ طلا، یک نقره و مجموع ۳۶۳ امتیاز نایب قهرمان شد و کره جنوبی با ۲ طلا، یک نقره و مجموع ۳۲۵ امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
 
تیم کره جنوبی در بخش پسران با ۴ طلا، ۴ نقره و مجموع ۷۳۰ امتیاز اول شد و تیم ۷ نفره ایران هم با ۲ طلا، یک نقره و مجموع ۳۱۳ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و مکزیک هم با ۲۹۱ امتیاز به عنوان سوم رسید.
 
برای تیم تکواندو ایران در این دوره از مسابقات باران جمال لیوانی، ساینا علیپور، پرنیان نوری، حنا زرین کمر، رادین زینالی و مهدی سعادتی شش مدال طلا، پرنیان ساکی و محمد عرفان زارع دو مدال نقره و فاطمه باقرزاده هم یک مدال برنز کسب کردند.
 
هدایت تیم ایران در بخش دختران برعهده معصومه محمدیان به عنوان سرمربی، لیلا خزایی و پروین کشاورز به عنوان مربی است. در بخش پسران هم حسینعلی نعیمی سرمربی، حامد جعفری و اسماعیل اسماعیل پور همکاران او هستند.

رقابت‌های قهرمانی نونهالان جهان در سال ۲۰۲۳ در کشور بوسنی و هرزگوین برگزار خواهد شد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/268640
Share

معرفی تکواندوکاران برتر نونهالان جهان
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است