وزیر صمت: تامین خوراک صنایع پتروشیمی نقش مهمی در مزیت تولید دارد
|
وزیر صمت: تولیدکنندگان برای بازگشت ارز تا ۱۵ ماه مهلت میگیرند
|
اتابک: صنایع با کمبود برق و گاز مواجهاند؛ دو سند صنعتی ابلاغ شد
|
قطع وابستگی فولاد مبارکه به زایندهرود با انتقال آب دریا
|
اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
سه شنبه 25 آذر 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی از آموزش و پرورش
تاريخ:پنجم آبان 1404 ساعت 12:59
|
کد : 402951
|
مشاهده: 70
مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از آغاز طراحی بانک اطلاعاتی جامع و ساختاریافته خبر داد و گفت: این بانک اطلاعاتی با هدف ارتقاء بهرهبرداری از دادههای نظارتی و پاسخگویی دقیقتر به نهادهای مرتبط، در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا، رضا روستایی مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در جلسه شورای اداری این اداره کل با اشاره به راهبردهای کلان در حوزه ارزیابی عملکرد و نظام پاسخگویی بر محورهای مهمی همچون ارتقاء سطح تعامل با اربابرجوع، تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی، و بهبود فرآیندهای نظارتی تأکید کرد.
روستایی با اشاره به اهمیت شفافیت و پاسخگویی در نظام اداری، خواستار همافزایی میان واحدهای مختلف بهمنظور تحقق اهداف سازمانی شد و گفت: بهرهگیری از ظرفیتهای فناوری اطلاعات در مسیر ارتقاء کیفیت خدمات ضروری است.
وی در ادامه از آغاز طراحی یک بانک اطلاعاتی جامع و ساختاریافته خبر داد و گفت: این بانک اطلاعاتی با هدف ارتقاء بهرهبرداری از دادههای نظارتی و پاسخگویی دقیقتر به نهادهای مرتبط، در دستور کار قرار گرفته است.
روستایی با اشاره به خلأهای موجود در ثبت و تحلیل اطلاعات شکایات و بازرسیها، خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی جدید، بستری هوشمند برای ثبت دادههای مرتبط با شکایات مردمی، موضوعات بازرسی، گزارشهای سفر اعضای شورای معاونان و سایر اطلاعات نظارتی خواهد بود.
وی افزود: هدف اصلی این بانک، ایجاد زیرساختی برای تحلیلهای دقیق، پاسخگویی سریع و تصمیمگیریهای مبتنی بر داده است. این اقدام، گامی اساسی در جهت شفافیت، انسجام اطلاعاتی و کاهش دوبارهکاری در فرآیندهای نظارتی محسوب میشود.
به گزارش مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با تأکید بر اهمیت پویایی اطلاعات، گفت: اطلاعات باید زنده باشند؛ نه این که در بایگانیها دفن شوند. این بانک اطلاعاتی، قلب تپنده نظام نظارتی آینده خواهد بود.
http://www.sanatnews.ir/News//402951
برچسب ها :
شکایات مردمی
,
آموزش و پرورش
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
آخرين اخبار
علل افزایش قیمت طلا در بازار
باراک: آینده سوریه به توافق با اسرائیل گره خورده است
استقبال رسمی از رئیس جمهور در کاخ ریاست جمهوری قزاقستان
چالشهای جوانی جمعیت؛ از کاهش ازدواج تا سقط جنین
اعلام زمان پرتاب ماهواره ایرانی از پایگاه روسیه
۲۶ بازیکن به تیم فوتبال امید دعوت شدند
توان بالای بازارساز برای کنترل نوسانات
ارتقای سلامت روان سالمندان با فعالیت بدنی مبتنی بر اینترنت
رئیسجمهوری کدام پروژههای دولت را آنلاین رصد میکند؟
شرایط اوکراین برای برگزاری انتخابات ریاستجمهوری
رسانههای عبری: السیسی دیدار با نتانیاهو را نپذیرفت
۴ ایرانی محبوس در زندانهای گرجستان به ایران منتقل شدند
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز