عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
دو شنبه 5 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی از آموزش و پرورش
تاريخ:پنجم آبان 1404 ساعت 12:59
|
کد : 402951
|
مشاهده: 28
مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از آغاز طراحی بانک اطلاعاتی جامع و ساختاریافته خبر داد و گفت: این بانک اطلاعاتی با هدف ارتقاء بهرهبرداری از دادههای نظارتی و پاسخگویی دقیقتر به نهادهای مرتبط، در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا، رضا روستایی مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در جلسه شورای اداری این اداره کل با اشاره به راهبردهای کلان در حوزه ارزیابی عملکرد و نظام پاسخگویی بر محورهای مهمی همچون ارتقاء سطح تعامل با اربابرجوع، تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی، و بهبود فرآیندهای نظارتی تأکید کرد.
روستایی با اشاره به اهمیت شفافیت و پاسخگویی در نظام اداری، خواستار همافزایی میان واحدهای مختلف بهمنظور تحقق اهداف سازمانی شد و گفت: بهرهگیری از ظرفیتهای فناوری اطلاعات در مسیر ارتقاء کیفیت خدمات ضروری است.
وی در ادامه از آغاز طراحی یک بانک اطلاعاتی جامع و ساختاریافته خبر داد و گفت: این بانک اطلاعاتی با هدف ارتقاء بهرهبرداری از دادههای نظارتی و پاسخگویی دقیقتر به نهادهای مرتبط، در دستور کار قرار گرفته است.
روستایی با اشاره به خلأهای موجود در ثبت و تحلیل اطلاعات شکایات و بازرسیها، خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی جدید، بستری هوشمند برای ثبت دادههای مرتبط با شکایات مردمی، موضوعات بازرسی، گزارشهای سفر اعضای شورای معاونان و سایر اطلاعات نظارتی خواهد بود.
وی افزود: هدف اصلی این بانک، ایجاد زیرساختی برای تحلیلهای دقیق، پاسخگویی سریع و تصمیمگیریهای مبتنی بر داده است. این اقدام، گامی اساسی در جهت شفافیت، انسجام اطلاعاتی و کاهش دوبارهکاری در فرآیندهای نظارتی محسوب میشود.
به گزارش مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با تأکید بر اهمیت پویایی اطلاعات، گفت: اطلاعات باید زنده باشند؛ نه این که در بایگانیها دفن شوند. این بانک اطلاعاتی، قلب تپنده نظام نظارتی آینده خواهد بود.
http://www.sanatnews.ir/News//402951
برچسب ها :
شکایات مردمی
,
آموزش و پرورش
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
آمادگی ایران برای انتقال تجربههای دولت الکترونیک و هوش مصنوعی به ونزوئلا
به خاطر مشکلات اقتصادی شرایط صنعت بیمه مطلوب نیست
افتتاح یک یاور شهر و سه همراه سرا در تهران تا پایان سال
برگزاری نشست تخصصی معرفی اتاق تمیز میکرو نانوفب و اختتامیه رویداد ملی طراحی تراشه
رگبار باران از فردا بعداز ظهر در تهران
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
سکوت در برابر کودکان قربانی در غزه جایز نیست
آخرين اخبار
توافقات مرزی ایران و افغانستان
عرضه اولین استیبلکوین وابسته به ین ژاپن
یک کنسرت تلفیقی از موسیقی کلاسیک و جز
حق نداریم حتی برای لحظهای متوقف شویم
پوتین قانون مشارکت راهبردی با ونزوئلا را امضا کرد
شناگر ایران فینالیست شد
ارزش معاملات بازار مشتقه و مالی بورس کالا به بالای ۸ همت رسید
۳۵۴ کیلوگرم شمش نقره در بورس کالا معامله شد
تالار صادراتی کیش پیشتاز عرضه های امروز بورس کالا
صادق: طرحهای هادی روستایی بازنگری میشود؛ ساخت شهرکهای مسکونی
لزوم مقابله مؤثر با پشه آئدس و پیشگیری از طغیان تب دنگی
شکایت استرالیا از فریبکاری مایکروسافت
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز