پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403
وزير بازرگاني:

توسعه صادرات تنها راه تحقق چشم‌انداز ايران در 1404 است

  تاريخ:هفتم آذر 1387 ساعت 11:49   |     کد : 11917   |     مشاهده: 537
به گزارش صنعت نیوز، وزير بازرگاني با ارسال پيامي به مراسم تجليل از صادركنندگان نمونه استان مازندران گفت: توسعه صادرات تنها راه تحقق چشم‌انداز ايران در 1404 است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، وزير بازرگاني با ارسال پيامي به مراسم تجليل از صادركنندگان نمونه استان مازندران گفت: توسعه صادرات تنها راه تحقق چشم‌انداز ايران در 1404 است.

  

سيد مسعود ميركاظمي اظهار داشت: در مسير بهبود جايگاه كشور در جهان و در گستره تجارت و بازرگاني تاثير تلاش‌هاي صورت گرفته به منظور ارتقاي سطح علمي و فناوري فعاليت‌هاي تجاري، اصلاح روندها و رويه‌ها و بهبود كيفي محصولات و خدمات اصلي انكار‌ناپذير‌ است.

در اين پيام كه توسط عباسعلي وفايي‌نژاد، سرپرست سازمان بازرگاني مازندران قرائت شد، آورده شد: تنها راه حل بالا بردن رفاه عمومي در جامعه توسعه صادرات و كسب جايگاه در عرصه بين‌المللي است.

وزير بازرگاني در قسمتي ديگر از اين پيام تاكيد كرد: وزارت بازرگاني براي بهبود سطح مهارت تجار و توسعه ارتباط‌هاي خارجي، تقويت و توسعه ظرفيت‌هاي تجاري، گسترش و تنوع بخشي به كالا و خدمات صادراتي، افزايش سهم صادرات كشور از تجارت جهاني و افزايش توليدات صادراتي تلاش مضاعفي مي‌كند.

وي در پيامش آورده است: رقابت‌پذيري پايدار از درون بنگاه رشد مي‌كند و نگاه بنيادين بايد به تمامي طيف‌هاي زنجيره تامين شود.

وزير بازرگاني در پايان پيامش به اين همايش آورده است: تلاش‌هاي همسوي دولت و بخش خصوصي براي رسيدن به چشم‌انداز‌ توسعه در سال 1404 نيز به نوبه خود مهم و ضرروي است.

 

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11917
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است