سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
استاندار بوشهر:

پيش‌بيني 1600 ميليارد تومان پروژه حمل و نقل در بوشهر

  تاريخ:دوازدهم دی 1387 ساعت 12:52   |     کد : 13710   |     مشاهده: 449
به گزارش صنعت نیوز، استاندار بوشهر گفت: در دور نخست و دوم سفر هيئت دولت به استان بوشهر، 1600 ميليارد تومان پروژه در حوزه حمل و نقل در استان بوشهر پيش‌بيني شده است.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، استاندار بوشهر گفت: در دور نخست و دوم سفر هيئت دولت به استان بوشهر، 1600 ميليارد تومان پروژه در حوزه حمل و نقل در استان بوشهر پيش‌بيني شده است.

 

ابوطالب شفقت اظهار داشت: پروژه راهسازي كه در استان بوشهر در حال انجام است بعد از وزارت نفت بيشترين حجم پروژه را به خود اختصاص داده است.

ابوطالب شفقت با اشاره به اينكه توسعه يافتگي از مسير حمل و نقل مي‌گذرد، گفت: در سال جاري 140 پروژه راهسازي با 88 ميليارد تومان اعتبار در بوشهر در حال اجراست.

وي افزود: پيشرفت جذب اعتبارات مطلوب بوده و 55 درصد اين اعتبارات جذب شده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: بزرگراه دير، كمربندي گناوه، بزرگراه براز جان به ديلم از مهم‌ترين پروژه‌هاي راهسازي در استان بوده كه پروژه راه گناوه به ميشان موجب ارتباط استان‌هاي بوشهر، كهگيلويه و بويراحمد، خوزستان و فارس مي‌شود و مزاياي زيادي هم براي شهرستان گناوه و استان دارد.

استاندار بوشهر تصريح كرد: توسعه حمل و نقل در شهرستان‌هاي گچستان، ممساني، گناوه، ديلم، توسعه شهر گناوه، بهره‌مندي هفت روستا با جمعيت بيش از 6 هزار نفر از اين راه از مهم‌ترين مزاياي اجراي پروژه راه گناوه به ميشان است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13710
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است