سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

توسعه مترو از نان شب واجب‌تر است

  تاريخ:چهاردهم دی 1387 ساعت 14:38   |     کد : 13782   |     مشاهده: 717
به گزارش صنعت نیوز، مشاور عالي شهردار تهران در امور حمل و نقل و ترافيك تصريح كرد: در حال حاضر توسعه مترو از نان شب واجب‌تر است و بايد دولت دست به دست شهرداري تهران داده و توسعه مترو را جدي بگيرد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، مشاور عالي شهردار تهران در امور حمل و نقل و ترافيك تصريح كرد: در حال حاضر توسعه مترو از نان شب واجب‌تر است و بايد دولت دست به دست شهرداري تهران داده و توسعه مترو را جدي بگيرد.

مهرداد تقي‌زاده گفت: مترو ايمن ترين، سالم ترين و پر ظرفيت ترين شيوه جابه جايي حمل و نقل شهري است و با توجه به ايمني بالا و عدم آلودگي هوا، در ضرورت توسعه مترو هيچ شك و شبهه اي وجود ندارد.

مشاور عالي شهردار تهران در امور حمل و نقل و ترافيك با اعلام اين مطلب اظهار داشت: در حال حاضر اغلب مسئولان و عموم مردم به اهميت مترو باور دارند و استقبال از مترو نشان داده شهروندان از سرويس خوب ارائه استقبال مي كنند.

وي افزود: ايمن بودن، سالم بودن و داشتن برنامه زماني كه برنامه ريزي را براي مردم ممكن مي كند، از جمله قابليت‌هاي مترو محسوب مي‌شود.

مشاور عالي شهردار تهران با تاكيد بر اين كه مترو اولويت اول مديريت شهري است، اضافه كرد: از ابتداي امسال حدود 12 كيلومترمترو ساخته شده و علاوه بر وضعيت مناسب ساخت مترو، بهره برداري و نگهداري از مترو نيز بسيار مطلوب است.

تقي زاده تميزي، زيبايي و نظم متروي تهران را با بهترين متروهاي دنيا قابل مقايسه دانست و گفت: در مجموعه مسئولان تصميم گيرنده توجه لازم به مترو وجود ندارد، در حالي كه وقت كشي در توسعه مترو به صلاح كشور نيست.

وي در پايان با بيان اين كه به گمانم بي توجهي به مترو از آن جا سرچشمه مي‌گيرد كه مسئولان خود از سيستم حمل و نقل عمومي استفاده نمي‌كنند، گفت: اگر مسئولان از مترو استفاده مي كردند و كارآيي اين سيستم و استقبال مردم از آن را از نزديك مي‌ديدند، قطعاً همكاري و همراهي بيشتري از توسعه مترو به عمل مي‌آورند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13782
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است