چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403

راه‌اندازي مركز مديريت راه‌هاي كشور

  تاريخ:چهاردهم دی 1387 ساعت 15:30   |     کد : 13805   |     مشاهده: 709
به گزارش صنعت نیوز، رئيس سازمان راهداري و حمل ونقل جادهاي از راه‌اندازي مركز مديريت راه‌هاي كشور در اين سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، رئيس سازمان راهداري و حمل ونقل جادهاي از راه‌اندازي مركز مديريت راه‌هاي كشور در اين سازمان خبر داد.

شهريار افندي‌زاده اظهار داشت: مديريت راه‌هاي كشور مي‌تواند در راستاي ايجاد بسترهاي لازم به منظور تردد اصولي و كاهش خسارات بسيار مؤثر باشد.

وي در ادامه افزود: ما اعتقاد به اجرايي شدن اصل 44 قانون اساسي داريم اما بايد ديد خود را نسبت به سرمايه‌گذاري در اين بخش تغيير دهيم.

رئيس سازمان راهداري و حمل ونقل جادهاي كشور بيان داشت: به منظور توسعه حمل و نقل و ارتقا سطح خدمات بايد به دنبال سرمايه‌گذاران توانمند باشيم اما هدف تنها سرمايه‌گذاري نيست و بايد راهكارهاي فعاليت بخش خصوصي بر مبناي اصول كارشناسي نيز فعال شود.

وي تصريح كرد: در حال حاضر آمادگي پذيرش پيشنهاد و طرح‌هاي ارزشمند هر عضو از سازمان‌هاي مرتبط با وزارت راه و ترابري را داريم.

افندي‌زاده پيرامون كاهش تصادفات و خسارات جاده‌اي گفت: ايمني عبور و مرور در جاده مبحث بسيار مهمي است كه به شدت در دستور كار اين سازمان قرار گرفته و به همين جهت دستور استانداردسازي جاده‌ها نيز به مسئولان ذي‌ربط ابلاغ شده است.

وي در ادامه به كارگيري مديريت علائم راهنمايي و رانندگي در جاده‌ها، مشخص كردن وضعيت مسير تردد، آموزش رانندگان و... را از مهم‌ترين عوامل مؤثر در كاهش خسارات و تصادفات جاده‌اي دانست و اظهار داشت: هدف اصلي سازمان راهداري و حمل و نقل جادهاي كاهش تصادفات و تلفات است اما تا زماني كه زير ساخت‌هاي مناسب فراهم نشود اين امر به خوبي عملي نخواهد شد.

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جادهاي كشور تصريح كرد: استفاده از علوم روز و همگام شدن با پيشرفت مباحث علوم مجازي مي‌تواند در دستيابي به اهداف مورد نظر بسيار مؤثر باشد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13805
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است