سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

طرح مسکن مهر به خوبي پيش مي رود

  تاريخ:پانزدهم دی 1387 ساعت 10:11   |     کد : 13845   |     مشاهده: 731
به گزارش صنعت نیوز، وزير مسکن و شهر سازي روند اجراي طرح مسکن مهر را مثبت خواند و گفت : هم اکنون مراحل نصب اسکلت و ساخت‌ و ساز در زمين هاي اجاره اي 99 ساله به خوبي پيش مي رود .

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، وزير مسکن و شهر سازي روند اجراي طرح مسکن مهر را مثبت خواند و گفت : هم اکنون مراحل نصب اسکلت و ساخت‌ و ساز در زمين هاي اجاره اي 99 ساله به خوبي پيش مي رود .

به گزارش خبرنگار واحد مرکزي خبر، محمد سعيدي ‌کيا در حاشيه هفتمين نشست مشترک وزارتخانه‌هاي تعاون، کشور و مسکن و شهرسازي براي بررسي روند اجراي طرح مسکن مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اختصاص دو هزار و 600 ميليارد تومان اعتبار براي مسکن مهر گفت: بانک‌ها ديگر نمي‌توانند اعلام کنند براي پرداخت تسهيلات طرح مسکن مهر اعتبار نداريم.

وي با اشاره به تشکيل بيش از 10 هزار تعاوني مسکن مهر، از انان خواست با مراجعه به بانک ها و تکميل پرونده هاي خود ، تسهيلات بانکي مربوط به طرح مسکن مهر را دريافت کنند .

وزير مسکن و شهرسازي در پاسخ به اين پرسش که آيا وزارت مسکن دستور پرداخت نشدن وام بانکي به انبوه سازان را داده است؟ گفت: اين طور نيست؛ زيرا هم اکنون سهم بخش مسکن جدا شده و بانک‌ها مي‌توانند طبق روال عادي تسهيلات پرداخت کنند.

سعيدي کيا افزود : انبوه سازان مبالغ وام هاي بانکي را براي ساخت مسکن کافي نمي دانند و من هم اين را قبول دارم که هم اکنون وام به اندازه کافي در اختيار انبوه سازان قرار نگرفته است.

وزير مسکن و شهرسازي درباره زمين‌هاي تحويلي به کارمندان دولت با وام 12 ميليون توماني گفت: حدود 50 درصد از زمين‌هايي که با وام 12 ميليون توماني به کارمندان دولت داده مي‌شود، تحويل داده شده و بقيه نيز در حال آماده سازي زمين براي تحويل است.

وي با اشاره به تاکيد دولت بر ضرورت تامين مسکن قشرهاي کم درامد افزود : ما مکلف هستيم سياست‌ دولت را اجرا کنيم و اگر در استاني زمين به ميزان کافي نباشد حتي اگر شده زمين مي‌خريم و به مردم تحويل مي‌د‌هيم.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13845
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است