سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

آغاز آماده سازي ساخت 120 هزار واحد مسکوني مهردرتهران

  تاريخ:پانزدهم دی 1387 ساعت 11:13   |     کد : 13873   |     مشاهده: 737
به گزارش صنعت نیوز، وزير تعاون از اغاز عمليات اماده سازي زير ساختها براي ساخت 120هزار واحد مسکوني در شهرهاي اقماري و جديد در استان تهران خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، وزير تعاون از اغاز عمليات اماده سازي زير ساختها براي ساخت 120هزار واحد مسکوني در شهرهاي اقماري و جديد در استان تهران خبر داد .

محمد عباسي در حاشيه هفتمين نشست مشترک وزارتخانه‌هاي تعاون، کشور، مسکن و شهرسازي در جمع خبرنگاران ، تعداد متقاضياني را که در طرح مسکن مهر در استان تهران نامنويسي کرده اند حدود يک ميليون نفر اعلام کرد و گفت : تاکنون 300 هزار نفر در تهران واجد شرايط حضور در طرح مسکن مهر شناخته شده اند.

وي افزود: از سه ميليون و 860 هزار نفر متقاضي مسکن مهر در کشور تاکنون يک ميليون و 600 هزار نفر واجد شرايط شناخته شده اند.

عباسي گفت: تمام افرادي که تاکنون در طرح مسکن مهر نامنويسي کرده‌ و واجد شرايط شناخته شده اند زمين خود را دريافت خواهند کرد .

عباسي با اشاره به برخي مطالب مطرح شده مبني بر نبود اعتبارات بانکي براي ساخت مسکن مهر گفت : از جانب رييس کل بانک‌ مرکزي و مسئولان وزارت اموراقتصادي و دارايي اعلام مي‌کنم که نبود اعتبار لازم براي پرداخت تسهيلات مسکن حقيقت ندارد .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13873
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است