چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
وزير مسکن:

فناوري مدرن موجب ارزان تر شدن ساختمان سازي مي شود

  تاريخ:هجدهم اسفند 1387 ساعت 11:05   |     کد : 17455   |     مشاهده: 737
به گزارش صنعت نیوز، همايش توجيهي همکاري هاي مشترک ايران و چين به منظور معرفي توانمندي هاي بخش خصوصي در اجراي طرح ‌هاي ساختماني ، تجهيز منابع مالي مجموعه‌هاي بزرگ و انتقال تجارب انبوه‌سازي، طراحي و معماري ساختمان‌هاي مدرن آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، همايش توجيهي همکاري هاي مشترک ايران و چين به منظور معرفي توانمندي هاي بخش خصوصي در اجراي طرح ‌هاي ساختماني ، تجهيز منابع مالي مجموعه‌هاي بزرگ و انتقال تجارب انبوه‌سازي، طراحي و معماري ساختمان‌هاي مدرن آغاز بکار کرد.

محمد سعيدي کيا وزير مسكن و شهرسازي که در اين گردهمايي فقط شنونده بود در مصاحبه با خبرنگاران گفت: هر قدر فناوري هاي مدرن ساخت و ساز را که با طبيعت ايران سازگاري دارد ، جذب کنيم به کاهش هزينه ساختمان سازي کمک مي کند.

وي با تاکيد بر اينکه در جذب فناوري بايد به کيفيت بالاتر توجه کنيم ، افزود: در قانون ساماندهي مسکن و سياست هاي پولي کشور بر جذب سرمايه گذاري هاي خارجي و فناورهاي نوين تاکيد شده است و امروز هم در اين باره با شرکت هاي چيني وارد مذاکره شديم.

وزير مسکن هدف اصلي از برگزاري همايش امروز را آشنايي بيشتر با صنعت ساختمان سازي چين دانست و گفت: پيشنهادهايي براي ساخت و ساز مسکن از طريق سرمايه گذاري هاي مشترک داريم.

سعيدي کيا تصريح کرد: چين شرکت هاي بزرگ ساختماني و توانمندي هاي خوبي هم در فناوري ساختماني دارد.

بر اساس اين گزارش " شي آ " سفير جمهوري خلق چين در تهران نيز با اشاره به روابط خوب پکن و تهران در بخش هاي اقتصادي و سرمايه گذاري گفت: با ترکيب فناوري مدرن چيني با فرهنگ غني و سنتي ايراني، مي توان در بخش مسکن و ساختمان به موفقيت هاي خوبي رسيد.

مديران دو شرکت بزرگ ساختماني چيني هم عملکردها و توانمندي هاي خود را معرفي کردند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17455
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است