چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403

مسکن ارزان با استفاده از فناوری پیشرفته

  تاريخ:هجدهم اسفند 1387 ساعت 14:17   |     کد : 17481   |     مشاهده: 719
به گزارش صنعت نیوز، همایش توجیهی همکاری های مشترک ایران و چین به منظور معرفی توانمندی های بخش خصوصی در اجرای طرح ‌های ساختمانی ، تجهیز منابع مالی مجموعه‌های بزرگ و انتقال تجارب انبوه‌سازی، طراحی و معماری ساختمان‌های مدرن آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، همایش توجیهی همکاری های مشترک ایران و چین به منظور معرفی توانمندی های بخش خصوصی در اجرای طرح ‌های ساختمانی ، تجهیز منابع مالی مجموعه‌های بزرگ و انتقال تجارب انبوه‌سازی، طراحی و معماری ساختمان‌های مدرن آغاز بکار کرد.

محمد سعیدی کیا وزیر مسکن و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: هر قدر فناوری های مدرن ساخت و ساز را که با طبیعت ایران سازگاری دارد ، جذب کنیم به کاهش هزینه ساختمان سازی کمک می کند.

وی با تاکید بر اینکه در جذب فناوری باید به کیفیت بالاتر توجه کنیم ، افزود: در قانون ساماندهی مسکن و سیاست های پولی کشور بر جذب سرمایه گذاری های خارجی و فناورهای نوین تاکید شده است و امروز هم در این باره با شرکت های چینی وارد مذاکره شدیم.

وزیر مسکن هدف اصلی از برگزاری همایش امروز را آشنایی بیشتر با صنعت ساختمان سازی چین دانست و گفت: پیشنهادهایی برای ساخت و ساز مسکن از طریق سرمایه گذاری های مشترک داریم.

سعیدی کیا تصریح کرد: چین شرکت های بزرگ ساختمانی و توانمندی های خوبی هم در فناوری ساختمانی دارد.

بر اساس این گزارش " شی آ " سفیر جمهوری خلق چین در تهران نیز با اشاره به روابط خوب پکن و تهران در بخش های اقتصادی و سرمایه گذاری گفت: با ترکیب

فناوری مدرن چینی با فرهنگ غنی و سنتی ایرانی، می توان در بخش مسکن و ساختمان به موفقیت های خوبی رسید.

مدیران دو شرکت بزرگ ساختمانی چینی هم عملکردها و توانمندی های خود را معرفی کردند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17481
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است