سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

اختصاص بيش از 50 هكتار اراضى مازاد دولتى به مسكن قشرهاي كم‌درآمد

  تاريخ:بيست و سوم فروردين 1388 ساعت 12:34   |     کد : 18911   |     مشاهده: 669
به گزارش صنعت نیوز، دولت 7 قطعه زمين در استان‌هاى مركزى و مازندران به مساحت بيش از 50 هكتار براى ساخت مسكن كم‌ درآمد‌ها اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، دولت 7 قطعه زمين در استان‌هاى مركزى و مازندران به مساحت بيش از 50 هكتار براى ساخت مسكن كم‌ درآمد‌ها اختصاص داد.

بر اساس مصوبه نمايندگان ويژه رئيس‌جمهور، يك قطعه از اراضى سازمان جهادكشاورزى در شهرستان فرمهين استان مركزى به مساحت 5 هكتار، 5 قطعه از اراضى سازمان منابع طبيعى مازندران در شهرستان‌هاى سارى و قائم‌شهر به مساحت مجموعه 45،5 هکتار و يك قطعه از اراضى وزارت نفت در شهرستان نكا در استان مازندران به مساحت 1،4 هكتار براى ساخت مسكن كم‌درآمدها اختصاص يافت.

مالكيت اين اراضى به نام سازمان ملى زمين و مسكن به نمايندگى از وزارت مسكن و شهرسازى منتقل شد و سازمان ثبت اسناد و املاك كشور نيز موظف شد تا خارج از نوبت به تفكيك، انتقال و ساير اقدامات ثبتى اين اراضى را به انجام برساند.

اين زمين‌ها بر اساس مصوبه مجلس مبنى بر تملك زمين‌هاى مازاد دستگاه‌هاى دولتى و واگذارى آن به طرح مسكن مهر و مسكن كم‌درآمدها به اين امر اختصاص يافته است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/18911
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است