چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403

اجرای طرح مسکن مهر برای جانبازان زیر 25 درصد و خانواده شاهد فاقد مسکن

  تاريخ:بيست و پنجم فروردين 1388 ساعت 15:08   |     کد : 19131   |     مشاهده: 697
به گزارش صنعت نیوز، علاوه بر جانبازان زیر 25 درصد، همسران، فرزندان و والدین شاهد فاقد مسکن می توانند در قالب"طرح مسکن مهر" صاحب خانه شوند.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، علاوه بر جانبازان زیر 25 درصد، همسران، فرزندان و والدین شاهد فاقد مسکن می توانند در قالب"طرح مسکن مهر" صاحب خانه شوند.

بیت ا... فتوحی مدیر کل مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران در این باره گفت: بر اساس تفاهمنامه های صورت گرفته میان رئیس بنیاد شهید با وزاری تعاون و مسکن و شهر سازی، جانبازان زیر 25 درصد، همسران، فرزندان و والدین شاهد فاقد مسکن، از طریق مسکن مهر در حداقل زمان صاحب مسکن می شوند.

وی از آغاز کار شناسایی واجدان شرایط توسط ستادهای مسکن مهر ایثارگران در کلیه استانها و شهرستانها خبر داد و افزود: مهلت ارسال اسامی افراد واجد شرایط به وزارت مسکن تا پایان اردیبهشت ماه است.

دبیر ستاد مسکن مهر ایثارگران خاطر نشان کرد: با توجه به زمان بندی تعیین شده در تفاهم نامه، پس از ارائه لیست واجدان شرایط به سازمان های مسکن و شهرسازی، این سازمان ها ظرف مدت سه ماه نسبت به تأمین زمین و واگذاری آن به ایثارگران اقدام خواهند کرد.

فتوحی افزود: جانبازان، همسران، فرزندان و والدین شاهد واجد شرایط می توانند پس از دریافت زمین به صورت گروه های سه تا پنج نفره نسبت به ساخت اقدام کنند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با توجه به حمایت های وزرای مسکن، تعاون و همکاری استانداران به عنوان رؤسای شورای مسکن در استانها تا پایان سال جاری واگذاری زمین به واجدان شرایط انجام و امور مربوطه به آماده سازی و ساخت و جذب تسهیلات بانکی انجام شود.

دبیر ستاد مسکن ایثارگران در پایان از تمامی جانبازان زیر25 درصد و خانواده های شاهد فاقد مسکن خواست تا با مراجعه به دفاتر بنیاد شهید که در آن پرونده دارند، نسبت به ثبت نام و تکمیل پرونده مکسن مهر اقدام کنند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/19131
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است