سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

اخراج بیش از 53 هزار نفر در شرکت راه آهن روسیه

  تاريخ:بيست و ششم فروردين 1388 ساعت 08:30   |     کد : 19133   |     مشاهده: 755
به گزارش صنعت نیوز، انتظار می رود امسال شرکت راه آهن سراسری روسیه با ضرری معادل 7/49 میلیارد روبل مواجه شود و مجببور به اخراج 53700 نفر از کارمندان خود شود .

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، انتظار می رود امسال شرکت راه آهن سراسری روسیه با ضرری معادل 7/49 میلیارد روبل مواجه شود و مجببور به اخراج 53700 نفر از کارمندان خود شود .

سخنگوی این شرکت در گفتگوی با نشریه مسکو تایمز گفت که در سه ماهه اول امسال با کاهش حجم حمل و نقل بار شرکت با ضرری 8/26 میلیارد دلاری مواجه شده است .

شرکت راه آهن روسیه (RZD) پیش بینی می کند که میزان ضرر در سه ماهه دوم سال 2009 در حدود 2/14 میلیارد روبل باشد.

آقای ولادیمیر یاکونین – مدیر عامل این شرکت – پیش تر در ماه فوریه گفته بود که RZD امسال سودی را در بر نخواهد داشت و ضررهای زیادی را در این سال متحمل خواهیم شد .

وی گفته بود ، روسیه در ابتدای بحران جهانی اقتصاد قرار دارد.

این شکت تأکید کرده است که با وجود کاهش حجم نقل و انتقال محموله به 27 درصد کم تر از مدت مشابه سال گذشته : قصد دارد آن را امسال به رقم 19 درصد محدود کند RZD گفته است که روند نزولی کاهش حجم انتقال محموله ها در حال کاهش است و از 32 درصد در ماه ژانویه به 26 درصد و 8/15درصد در ماه های فوریه و مارس رسیده است.

آقای نیودور آندریف – نائب رئیس RZD – گفت: برای موقعیت کنونی پیش بینی های ما عادلانه و به حق به نظر می آید . ما در حال مقابله با بدترین وضعیت در بخش ساخت و ساز و فلز هستیم.

شرکت اعلام کرد که تعدیل نیروی جدید شامل افراد نزدیک بازنشستگی و افرادی که به ارتش می پیوندند می شود. البته برخی از آن را افراد داوطلب تشکیل می دهند .

همچنین RZD گفته است قصد دارد از میان 3/1 میلیون کارمند دفتری خود 10000 نفر را اخراج کند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/19133
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است